Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت:‌ چنانچه شکایتی در رابطه با مساله اخلاقی منتسب به یکی از نمایندگان به کمیسیون اصل نود واصل شود، حتما آن را بررسی می‌کنیم.

تعدادی از مخاطبان «فارس من» با ایجاد پویشی با عنوان « لزوم پیگرد قانونی نماینده مجلس متعرض به ناموس مردم که منجر به خودکشی یک دختر شد» نوشته‌اند: « دختر جوان 28 ساله ای اواخر سال 93 به فرمانداری{.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..} مراجعه میکند و تقاضای کار دارد ایشان را به آقای {...} نماینده مجلس برای کار معرفی می‌کنند لذا نامه ای را به ایشان می نویسد و تقاضای خود را مطرح میکند نامبرده بعد از چند روز به وی زنگ میزند و قول استخدام در دیوان محاسبات تهران رو میدهد لذا با وی در دفتر خود قرار ملاقات میگذارد و چند روز بعد دختر جوان از شهرستان راهی دفتر کار این نماینده می شود بعد از چند دقیقه گفتمان در دفتر ایشان متاسفانه این نماینده خاطی بنا به اظهارات زن جوان مورد تجاوز قرار می گیرد . شکایات و پیگیری های این زن تا کنون به نتیجه ای نرسیده و متاسفانه با خبر شدیم که در تاریخ 16 دی 97 خودکشی کرده . فایل صوتی و تصویری اظهارات {...} موجود است حتی فایل صوتی نماینده خاطی که به وی زنگ میزند و او را تهدید میکند که اگر شکایت بکند چنین میکند چنان میکند با توجه به مدارک موجود و شکایتی که قبلا ثبت شده از دستگاه اطلاعاتی و قضایی مجلس خواستار پیگیری این پرونده فرد مظلوم و در صورت اثبات خواهان اشد مجازات این نماینده خاطی هستیم .»

محمدرضا امیرحسن‌خانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس  در مورد مساله اخلاقی منتسب به یکی از نمایندگان که در روزهای اخیر شایعه شدهگفت: چنانچه شکایتی در رابطه با این نماینده به کمیسیون اصل نود واصل شود، حتما آن را بررسی می‌کنیم. 

وی افزود: ممکن است رسیدگی به پرونده در محدوده صلاحیت کاری ما نباشد، اما این به معنای عدم بررسی نیست و چنانچه در صورتی که این موضوع یا هر موضوع و هر پرونده دیگری در محدوده صلاحیت کاری ما در کمیسیون نباشد، پس از بررسی‌ها اعلام می‌کنیم که ادامه کار این پرونده باید در قوه قضائیه پیگیری شود. 

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس و رئیس کمیته فرهنگی اجتماعی این کمیسیون اظهار داشت:‌ تاکنون شکایتی در این رابطه به بنده تحویل داده نشده و چنانچه شکایتی در این مورد برسد، آن را بررسی می‌‌کنیم.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار صحن علنی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، نشست علنی امروز- یکشنبه ۲ اردیبهشت- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۰۳ تن از نمایندگان آغاز شد.

قرار است در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز (اعاده شده از شورای نگهبان)، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سودا گری و سفته بازی و گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی بررسی شود.

نمایندگان در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی ‎در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار،گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند به داوری وگزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی را بررسی می کنند.

همچنین بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان در مورد رسیدگی به طرح نظام قانون گذاری تعیین حدود اختیارات و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی و بررسی تقاضای دوفوریت در مورد لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در دستور کار صحن علنی امروز قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • تلاش ناکام تندروهای مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر
  • مخالفت با بررسی طرح نظام قانونگذاری بر اساس اصل ۸۵
  • تعطیلی جدید شنبه یا پنجشنبه است؟ بررسی مجلس به کجا رسید؟
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • راهکارهای برخورد با تخلفات فرهنگی در آموزش و پرورش بررسی شد
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس
  • عملکرد وزارت نفت در بخش‌های نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی بررسی می‌شود