Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: حضرت زینب (س) در تثبیت قیام عاشورا بعنوان یک رسانه عمل کردند و صدا و سیمای اهل تشیین زمان خود بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام و المسلمین ناصر خدایاری، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی ، صبح امروز (۲۰دی) در سومین کنگره ادبی «عقیلةالعرب» که در محل سالن نهج‌البلاغه مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد، گفت: 120 اثر از استان های مختلف آذربایجان غربی، شرقی، زنجان، همدان، البرز و قم ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا(۳۰ آذر) بوده است، اظهار کرد: کنگره در 2 محور برگزار شده که محور اصلی 3 زیر مجموعه دارد.

این مسوول در ادامه سخنان خود تصریح کرد: محور اصلی در خصوص حضرت زینب)س( بوده که حضرت زینب )س(در تثبیت قیام عاشورا بعنوان یک رسانه عمل کردهداست.
 

خدایاری ادامه داد: حضرت زینب)س( صدا و سیمای اهل تشیین زمان خود بوده است.
 

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی اذعان کرد: نکته سوم اینکه امسال روز پرستار را درگیر کار خودمان کرده اگر بیمارستان کار خود را به خوبی انجام دهد می توان گفت تمام سیستم نیز کارخود را درست انجام می دهند.
 

وی با اشاره به محور دوم این کنگره خاطر نشان کرد: محور دوم مربوط به مدافعان حرم بوده که این ها واقعا ثابت کردند که زینبی هستند و این جمله که » کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود«  مصداق بارز مدافعان حرم است.
 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراجع و علماء مراجع شیراز قیام 19 دی دیدار با مراجع اردبیل بیرجند ارشاد اوقاف و امور خیریه استانداری فارس امام حسین ع حضرت زینب س آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم با آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی به انجام رسیده است تا تمام طرح‌ها در موعد مقرر و با تزریق اعتبارات مصوب تکمیل و آماده بهره برداری شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های آبرسانی برای روستاهای استان نیازمند تأمین و جاگذاری تعداد ۱۹ مخزن بزرگ آب و همچنین ۶ هزار ۲۰۰ متر لوله گذاری برای خط انتقال است.

وی افزود: مأموریت آبرسانی به مناطق محروم و روستایی و نیز مدرسه سازی در روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا، با جِدیت و بدون وقفه در حال پیگیری و اجرا است و مصمم هستیم با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی علاوه بر ۶۱ پروژه آب روستایی، ساخت تعداد ۱۲ مدرسه روستایی را نیز امسال به اتمام برسانیم.

کد خبر 6085501

دیگر خبرها

  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد