Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@13:07:12 GMT

تعرض به سفارت ایران در هلند

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۰۰۰۴

به دنبال حضور تعدادی از اعضای گروهک الاحوازیه در مقابل سفارت ایران در هلند سفیر کشورمان بر لزوم حفظ امنیت دیپلمات‌ها تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از یکی از دیپلمات‌های سفارت کشورمان در لاهه، بعدازظهر امروز تعدادی از عناصر وابسته به گروهک تروریستی الاحوازیه با حضور در مقابل سفارت ایران و سردادن شعار و پرتاب سنگ و بطری قصد بالا رفتن از ساختمان مجاور سفارت را داشتند که بلافاصله توسط نیرو‌های پلیس هلند دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این اقدام هیچ گونه آسیبی به ساختمان و کارکنان سفارت کشورمان در لاهه وارد نشد.

علیرضا جهانگیری سفیر ایران در لاهه در تماس با مقامات وزارت امور خارجه هلند بر مسئولیت دولت هلند جهت تامین امنیت ساختمان‌ها و کارکنان سفارت ایران تاکید و مقامات هلندی نیز با ابراز تاسف بر تضمین امنیت اماکن نمایندگی و کارکنان سفارت تاکید کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیاست سفارت ایران هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو دلیلی برای مشارکت کارکنان ما درحمله ۷اکتبرارایه نکرده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی آنروا اعلام کرد که هدف از هجمه علیه آنروا موضوع عدم بی‌طرفی این آژانس نیست بلکه هدف از آن حذف مساله آوارگی و پناهندگی فلسطینیان است.

لازارینی گفت: ۱۸۰ ساختمان از ساختمان‌های آنروا در نوار غزه ویران شده که در این بین ۱۶۰ ساختمان به صورت کامل ویران شده‌اند.

وی افزود: من از توصیه‌های موجود در گزارش کمیته تحقیقات مستقل استقبال کردم. ما به پیاده‌نمودن توصیه‌های گزارش گروه تحقیقات مستقل درباره آژانس پایبند هستیم.

لازارینی ادامه داد: اجرای برخی از این توصیه‌ها را که در گزارش گروه مستقل آمده فوراً شروع می‌کنیم و به اجرای همه آن‌ها متعهد هستیم.

کمسیر کل آژانس آنروا افزود: بدون حمایت کشورهای عضو قادر نخواهیم بود برخی از این توصیه‌های ذکرشده در گزارش گروه تحقیقات مستقل را اجرا کنیم.

وی افزود: اسرائیل دلیلی برای مشارکت کارکنان آنروا در حمله هفتم اکتبر ارائه نکرده است. ممانعت از ورود کمیسر آژانس به نوار غزه موضوعی بی سابقه است.

کد خبر 6087022

دیگر خبرها

  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • تل‌آویو دلیلی برای مشارکت کارکنان ما درحمله ۷اکتبرارایه نکرده است
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • ایران نسبت به حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی صربستان تاکید دارد