Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز تیم در مورد بازی مقابل یمن گفت: بازی خوبی مقابل تیم ملی فوتبال یمن داشتیم و توانستیم با یک برد پرگل بازی را به پایان برسانیم. بازیکنان روحیه بالایی بدست آوردند و آماده بازی مقابل ویتنام هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی بعدی دومین فینال ما خواهد بود و تمام تمرکزمان را روی این بازی می گذاریم و به چیز دیگری فکر نمی کنیم. ریکاوری خوبی داشتیم و از امروز تمام تمرکزمان را روی ویتنام خواهیم گذاشت.

او در مورد اینکه هیچ حریفی آسان نیست گفت: در فوتبال روز دنیا دیگر حریف آسان وجود ندارد در بازی های روز گذشته دیدیم تیم ملی فوتبال ترکمنستان مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن چقدر خوب بازی کرد و تیم های مدعی را دیدم که نتوانستند نتیجه بگیرند. بازی های سختی در پیش داریم و تیم ملی وارد این مسابقات شده است تا بهترین نتایج را کسب کند.

 

انصاری فرد در مورد انتظار بالای مردم ایران و اینکه این موضوع چه تاثیری روی تیم ملی می گذارد گفت: انتظار مردم انگیزه بازیکنان را بیشتر می کند. توقع قهرمانی از ما به ما کمک می کند بیشتر تلاش کنیم. مهمتر از قهرمانی الان بازی مقابل ویتنام است کسی به قهرمانی فکر نمی‌کند فینال ما الان مقابل ویتنام است.

او در پاسخ به این سوال که آیا می تواند در این رقابتها گلزنی کند یا خیر گفت: بازی ها تازه شروع شده است و امیدوارم تیم ملی نتایج خوبی کسب کند و اینکه چه کسی گل می زند مهم نیست، مهم این است که با نتیجه دلخواهمان برسیم و فرقی نمی‌کند که چه کسی گل بزند. من هم تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم برای تیم ملی گلزنی کنم اما مهمترین مسئله موفقیت تیم ملی است.

انصاری فرد در مورد تمرین پنالتی برای آمادگی در ضربات پنالتی گفت: از ابتدای اردو تمرینات پنالتی را هر روز  انجام می دهیم . در هر بازی شرایط فرق دارد و اینکه مسابقه چگونه پیش برود روی ضربه ای که می زنیم تاثیر گذار است. همه آماده و به دنبال موفقیت هستیم.

بیشتر بخوانید:

 دومین جلسه تمرین تاکتیکی شاگردان کی روش در امارات / حضور ویتنامی ها در اطراف ملی پوشان

کی‌روش با کلمبیا به توافق رسید

نگاهی به آمار و ارقام دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا

انتهای پیام/

صحبت های انصاری فرد در مورد شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از سایت رسمی باشگاه رم ایتالیا؛ مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاس رم در مورد دیدار مقابل بولونیا گفت: من وقتی به بازی آمدم به وظیفه ام عمل کردم.   سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا در مورد گلزنی در دیدار مقابل بولونیا گفت: بازیکن ذخیره‌ای که به زمین می‌آید وظیفه دارد در این شرایط به تیم کمک کند و من هم سعی کردم در دقایقی که در زمین بودم این کار را انجام دهم.   وی گفت: در بازی شب گذشته بولونیا بازی خوبی به نمایش گذاشت به هر حال این فوتبال است و شما گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید، اما ما برای ۳ امتیاز به زمین رفته بودیم و در ادامه هم بسیار سخت بازی‌ها را دنبال می‌کنیم، اما در بازی بولونیا شایسته بود و پیروز شد.

دیگر خبرها

  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم