Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهارستان با اشاره به نقش بانک‌ها در توانمندسازی مددجویان گفت: متأسفانه ۹۵ درصد متقاضیان وام اشتغال‌زایی در بهارستان با مشکل تأمین شرایط تضمین‌های بانکی روبه‌رو هستند. ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

حسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با اشاره به اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهارستان در توانمندسازی، بازاریابی و ایجاد اشتغال مددجویان اظهار داشت: 4 میلیارد و 350 میلیون ریال سهم وام اشتغال مددجویان بهارستانی از محل تسهیلات وام کمیته امداد بوده که در این راستا برای 184 مددجوی کمیته امداد وام اشتغال در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقتدار 40 ساله انقلاب اسلامی در خدمات‌رسانی به اقشار ضعیف جامعه تصریح کرد: اقدامات انجام شده در دهه چهارم این نهاد حمایتی با هدف ارتقا سطح اقتصادی خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بهارستان با بیان اینکه وجود آسیب‌های اجتماعی مختلف سبب سرریز شدن فقر در بخش‌های مختلف کمیته امداد می‌شود افزود: جامعه هدف کمیته امداد کسانی هستند که قدرت تأمین معاش را از دست داده و به چرخه فقر وارد شده‌اند که کمیته امداد با برنامه‌های مختلف تلاش دارد که ضمن احیای اعتماد به نفس و کرامت این خانواده‌ها، فضای مناسب کسب و کار را برای آن‌ها فراهم کند.

محمدی با تأکید بر اینکه بهترین راه برای پیشگیری از انباشت مشکلات در اثر فقر در خانواده‌ها توانمندسازی مددجویان است گفت: طبق برنامه توسعه باید سالانه  10 درصد از خانواده‌ها از طریق توانمندسازی از بدنه حمایتی کمیته امداد خارج شوند.

وی با بیان اینکه دریافتی وام اشتغال روستایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بهارستان از محل تسهیلات کمیته امداد  2 میلیارد ریال بوده است گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 15 مورد وام اشتغال روستایی به مددجویان کمیته امداد پرداخت و متقاضیان موفق به دریافت این تسهیلات شده‌اند.

ادعای مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید: 9هزار میلیارد وام اشتغال به روستائیان دادیمتهران| بانک‌ها در پرداخت وام اشتغال‌زایی جهادی عمل کنندپرداخت 22 میلیارد تومان وام اشتغال به بانوان مددجوی اصفهان

مدیر کمیته امداد شهرستان بهارستان ادامه داد: بانک‌ها بستر مناسبی در توانمندسازی مددجویان برعهده دارند و می‌توانند با ارائه تسهیلات موردنیاز سبب تحقق ایجاد فرصت‌های شغلی و نیز سبب خودکفایی مددجویان شوند اما متأسفانه افراد تحت حمایت کمیته امداد به راحتی نمی‌توانند شرایط بانک‌های عامل را فراهم کنند و به همین دلیل در دریافت تسهیلات با مشکل روبه رو می‌شوند.

محمدی در پایان با اشاره به پرداخت وام توسط بانک‌های مختلف به مددجویان کمیته امداد بهارستان خاطرنشان کرد: در شهرستان بهارستان از 124 متقاضی دریافت وام اشتغال‌زایی که به بانک‌ها معرفی شده‌اند تنها 6 نفر موفق به دریافت این تسهیلات با مجموع  11 میلیارد و 150 میلیون ریال شده‌اند و سایر افراد در نوبت یا برای تأمین ضامن با مشکل روبه‌رو هستند.

انتهای پیام/

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: همزمان با برپایی همایش یادواره شهدای حرم رمضان، شهید اصلانی و شهید دارایی هزار بسته سبد کالا در محدوده شهرک های شهید رجایی و شهید باهنر مشهد و اطراف آن توزیع شد.

سید مصطفی موسوی ارزش هر بسته معیشتی را بیش از یک‌ میلیون تومان دانست و افزود: اقلام این بسته ها شامل: برنج، روغن، رب، حبوبات و سایر اقلام است.

وی گفت: در طرح اطعام‌ مهدوی که ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور اجرا می شود،طبخ و توزیع ۶ میلبون غذای گرم و افطاری ساده به همراه تهیه و توزیع ۲۵۰ هزار بسته معیشتی با همکاری مراکز نیکوکاری، مشارکت خیرین، مساجد و حسینیه ها پیش بینی شده است.

موسوی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز(۱۶ رمضان) یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده طبخ و ۱۷۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

 

دیگر خبرها

  • چرا عیدی مددجویان بهزیستی و ‌‌کمیته امداد واریز نشده است؟
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد رسید + جدول
  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • نرخ جدید سود سپرده های بانکی در سال جاری + جزئیات
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس