Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سيد داريوش مقدس، مدير اجرايي مرکز منطقه اي کنوانسيون رامسر در غرب و مرکز آسيا با احمد حسين زادگان، استاندار مازندران ديدار کرد.

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درساري، احمد حسين زادگان استاندار مازندران در آغاز اين ديدار؛ تالاب هاي رامسر، ميانکاله و فريدونکنار را يک پتانسيل براي گردشگري و زيست بوم مازندران ارزيابي کرد و افزود: از برنامه هاي مختلف اين کنوانسيون خصوصا صيانت از اکوسيستم تالاب ها حمايت کامل صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سيد داريوش مقدس، نيز در اين ديدار با اشاره به اين که کنوانسيون رامسر و کنوانسيون هاي مستقر در کره جنوبي، شرق آفريقا و پاناما 4 شعبه اين کنوانسيون محسوب مي شود، گفت: نام ديگر کنوانسيون رامسر، کنوانسيون تالاب هاي بين المللي مي باشد و شعبه اصلي اين کنوانسيون در سوييس مستقر مي باشد.

مدير اجرايي مرکز منطقه اي کنوانسيون رامسر در غرب و مرکز آسيا با بيان اين که 168 کشور عضو اين کنوانسيون مي باشند، افزود: وظيفه ما در مرکز منطقه اي کنوانسيون رامسر در غرب و مرکز آسيا، اين است که براي اجراي برنامه هاي آموزشي مرتبط با تالاب ها با 18 کشوري که در اين منطقه واقع هستند همکاري و زيرساخت هاي لازم را ايجاد کنيم تا اين کشورها برنامه هاي کنوانسيون رامسر را اجرا نمايند.

وي گفت: رامسر در ذهن مردم دنيا با تالاب مترادف شده و از نظر سياسي و گردشگري داراي اهميت است و بايد زمينه را براي حضور گردشگران فراهم نماييم.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تالاب هاي رامسر ميانکاله و فريدونکنار پتانسيل گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران در نخسین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای ساری، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. آقای یونس نوری سپس با خانواده شهیدان سروی دیدار کرد.

استاندار مازندران در حاشیه این دیدار با اشاره به ظرفیت های ویژه مازندران در حوزه کشاورزی، گردشگری و دریایی در خصوص اجرای برنامه های کوتاه مدت گفت: مدیریت پسماند، افزایش صادرات محصولات کشاورزی و توجه بیشتر به اقتصاد دریاپایه از مهمترین برنامه های کوتاه مدت در استان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت آب اصفهان
  • نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد
  • یک خبر خوب برای محیط زیست؛ پروژه پتروشیمی میانکاله کاملا لغو شد
  • طرح پتروشیمی «میانکاله» دیگر وجود ندارد
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار