Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،اصغر دانشیان معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امورمجلس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه مراسم معارفه مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: طبق آخرین پیگیری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست با ارسال نامه و مذاکره حضوری با رییس جمهور از وی درخواست کرده تا با اجازه رهبری از صندوق توسعه ملی مبلغی در اختیار محیط زیست قرار داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان کرمان نیز در لیست استان‌هایی  قرار دارد از این مبلغ برای حل معضل گردو غبار هزینه شود.

دانشیان همچنین در خصوص طرح احیاء تالاب جازموریان با همکاری جهاد دانشگاهی گفت: برنامه ریزی‌ها در این خصوص انجام شده چنانچه مشکل بودجه حل شود همه چیز برای آغاز عملیات اجرایی آماده است.

مدیر کل جدید حفاظت محیط زیست استان نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: حفظ محیط زیست همراه با توسعه متوازن در استان اولویت برنامه‌های وی است به طوری که همگام با توسعه پایدار محیط زیست نیز حفظ شود.

مرجان شاکری با اشاره به کمبود نیرو در حفاظت محیط زیست بر جلب مشارکت‌های مردمی تاکید کرد و گفت: این همکاری‌ها تقویت می‌شود و اداره کل حفاظت محیط زیست از برنامه ngo‌ها در جهت حفظ محیط زیست استفاده بیشتری خواهد کرد.

مرجان شاکری مدیر کل جدید، پیش از این کارشناس مسئول آب و خاک اداره کل حفاظت محیط زیست استان بود.

انتهای پیام/ی

پیگیری مشکل غبار در کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز جهانی زمین پاک در چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالدران گفت: به مناسبت ۲ اردیبهشت روز جهانی زمین پاک با شعار امسال" مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک نجات زمین" در مدرسه حضرت رقیه (س) شهر آواجیق چالدران برگزار شد.    آذریار با بیان اینکه این برنامه با هدف تجدید پیمان دانش آموزان به عنوان آیندگان محیط زیست با زمین و حفاظت از آن اجرا شد افزود:برپایی مراسم گرامیداشت روز جهانی زمین یادآورمطلب زمین، تنها سیاره شناخته شده قابل سکونت برای بشریت و امانتی در دست همه انسان‌های است که باید از آن به درستی حفاظت کرد و این امانت را به آیندگان سپرد.   وی اظهار کرد: پراکندن زباله به ویژه وسایل پلاستیکی در محیط زیست، زمین را به محیطی ناامن برای زندگی همگان تبدیل کرده و گاه باعث می‌شود تا حیات بسیاری از گونه‌های جانوری نیز در معرض خطر قرار گیرد.    برگزاری نمایشگاه نقاشی و انشاء نویسی و شعرخوانی و پاکسازی نمادین محوطه مدرسه با موضوع حفاظت از زمین و تجلیل از نفرات برتر از جمله دیگر برنامه‌های جنبی این مراسم بود

دیگر خبرها

  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • چرا نماینده طالبان برای مذاکره درباره حقابه هیرمند به ایران نیامد؟ + جزئیات
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • تفکیک از مبدا زباله سبب کاهش جمعیت سگ‌های ولگرد می‌شود
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • مراسم روز جهانی زمین پاک در چالدران