Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@22:36:14 GMT

قیمت جو، ذرت و کنجاله وارداتی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۰۶۳۶

قیمت جو، ذرت و کنجاله وارداتی اعلام شد

سقف قیمت جوی وارداتی، ذرت وارداتی و کنجاله سویای وارداتی و داخلی با هدف بازرسی بر قیمت و توزیع کالاهای اساسی مشمول ارز رسمی تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت جهاد کشاورزی در اجرای مصوبات کارگروه تنظیم بازار با هدف نظارت و بازرسی بر قیمت و توزیع کالاهای اساسی بهره‌مند از ارز رسمی، سقف قیمتی جو وارداتی، ذرت وارداتی و کنجاله سویای وارداتی و داخلی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب سقف قیمت هر کیلوگرم جو وارداتی ۱۳۵۰ تومان، قیمت هر کیلوگرم ذرت وارداتی ۱۳۵۰ تومان و نرخ هر کیلوگرم کنجاله سویای وارداتی و داخلی ۲۴۵۰ تومان اعلام شد.

بر اساس بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت‌های اعلام شده با در نظر گرفتن کرایه حمل تعیین شده است. همچنین قیمت‌های مذکور، سقف نرخ است و عرضه با قیمت‌های پایین‌تر به مصرف‌کنندگان بلامانع  خواهد بود.

طبق این بخشنامه نیز تمام واردکنندگان و تأمین‌کنندگان مکلف هستند نسبت به توزیع کالا در شبکه‌های منتخب و اعلامی، اقدام و فهرست خریداران را به تفکیک به دستگاه‌های نظارتی ارائه کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جو ذرت کنجاله وارداتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان

سید محمد مهدی سجادی گفت : از روز ۲۸ فروردین ماه تا امروز سوم اردیبهشت؛ ۱۳ شهرستان ایرانشهر، سیب و سوران، سراوان، مهرستان، خاش، نیکشهر، زاهدان، میرجاوه، کنارک، سرباز، دلگان، فنوج، چابهار درگیر سیل و آبگرفتگی بودند.

وی ادامه داد: علاوه بر امدادرسانی به ۴۶ هزار و ۸۱۵ سیلزده، سه هزار و ۴۲ نفر نیز اسکان اضطراری یافتند و همچنین با تلاش بی‌وقفه امدادگران، ۶۱ نفر به مناطق امن منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در سیل و آب‌گرفتگی هفت روز گذشته به دلیل مسدود بودن راه‌ها ۱۹۴ سورتی پرواز جهت توزیع اقلام زیستی از طریق امداد هوایی در ۲۷۵ روستا متاثر از سیل انجام شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت، ۶۷۲دستگاه چادر امدادی، پنج هزار و ۵۹۶ تخته پتو، سه هزار و ۲۱۵ تخته موکت، سه هزار و ۹۶۲ کیلوگرم نایلون پوششی، ۹ هزار و ۴۴۰ بسته غذایی، ۱۰ هزار و ۱۰ عدد قوطی کنسرو، ۶ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم برنج، ۲۱۹ قوطی روغن،۱۲ هزار و ۱۲۴ بطری آب معدنی، ۳۲ کیلوگرم حبوبات و سایر اقلام زیستی میان متأثران از سیل و آب‌گرفتگی توزیع‌شده است.

سجادی خاطر نشان کرد: ۱۱۱ تیم عملیاتی شامل ۴۵۴ نیروی هلال‌احمر در عملیات امدادرسانی به ۱۳ شهرستان متأثر از سیل و آبگرفتگی در جنوب سیستان و بلوچستان مشارکت داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • فولکس واگن تی راک؛ وارداتی جدید بازار ایران
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • توزیع نابرابر سفر خانوارهای ایرانی؛ فقط ۱۸درصد مستاجران سفر رفته‌اند!
  • انجمن واردکنندگان برنج ایران: برنج وارداتی هم از سفره مردم پر می‌کشد؟
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها
  • فروش خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی!
  • خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی فروخته می‌ شوند!