Web Analytics Made Easy - Statcounter

دزفول - ایرنا - رییس شبکه بهداشت و درمان گتوند گفت: نخستین عمل سزارین اورژانسی بعد از انقلاب در بیمارستان 32 تختخوابی کارون این شهرستان با موفقیت انجام شد.

هومن کلانتری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عمل زایمان طبیعی پیش از این در بیمارستان کارون گتوند انجام شده بود.
وی با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت جسمی مادر و دختر نوزاد مطلوب و مساعد است، گفت: پس از بررسی و تحت نظر قرار گرفتن مادر باردار بدلیل دفع مکونیوم، نوزاد نیاز به عمل سزارین اورژانسی پیدا کرد که این عمل توسط دکتر قائد امینی متخصص زنان و زایمان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس شبکه بهداشت و درمان گتوند افزود: اتاق عمل جراحی زنان بیمارستان به امکانات مورد نیازمجهز است، ضمن اینکه پزشک متخصص نیز در بیمارستان مستقر است.
وی اظهار داشت: پیش از این زنان باردار برای عمل جراحی سزارین به ناچار به شهرهای همجوار مراجعه می کردند که خوشبختانه با مستقر شدن پزشک متخصص زنان و زایمان این عمل در بیمارستان انجام می شود.
دانشگاه علوم پزشکی دزفول مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستانی شهرستان های دزفول، شوش و گتوند را زیر پوشش دارد.
نخستین بیمارستان 32 تختخوابی کارون شهرستان گتوند با چهار بخش اطفال، داخلی، زنان و جراحی بهمن ماه 1394 با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.
7467/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت و درمان بيمارستان كارون گتوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور که در بازی استقلال مقابل مس رفسنجان دچار مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی شده بود، چند روزی به یخ درمانی پرداخت تا تورم زانویش کاهش پیدا کند.

او بعد از مشورت با پزشکان قرار است صبح روز سه‌شنبه با توجه به کاهش تورم در زانو، رباط صلیبی خود را یه تیغ جراحی بسپارد و وارد دوران نقاهت شود.

مهدی‌پور امروز عصر در بیمارستان بستری شده و قرار است صبح فردا زانوی خود را جراحی کند. او باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند و به نظر می‌رسد از اواسط نیم فصل اول لیگ آینده بتواند به میادین فوتبال برگردد.

دیگر خبرها

  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • قیصر امین پور ، قیصر شعر انقلاب اسلامی +فیلم
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد