Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه کروات درباره انتقال مهاجم دینامو زاگرب به پرسپولیس مطلبی را منتشر کرد. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش سایت اسپورت نووستی کرواسی، هیچکس در ماکسیمیر (مجموعه باشگاه دینامو زاگرب) نمی‌خواست انتقال رسمی ماریو بودیمیر به پرسپولیس را فاش کند تا این‌که سرمربی دینامو پس از غیبت مهاجمش در بازی دوستانه روز گذشته از سفر بودیمیر به شهر بلک ترکیه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال ماریو بودیمیر پس از خداحافظی با اعضای تیم دینامو زاگرب امروز راهی خاور میانه می‌شود اما مقصد نهایی او ترکیه نیست و به ایران می‌رود. 2 باشگاه دینامو زاگرب و پرسپولیس برای این انتقال به توافق رسیدند و دینامو زاگرب سود چندانی بابت آن نمی‌برد. هر چند رقم این انتقال تاکنون مشخص نشده اما ماریو بودمیر گفته بود که می‌خواهد از دینامو زاگرب برود و 2 باشگاه خیلی زود به توافق دست یافتند.
در ادامه این مطلب آمده است: ماریو بودیمیر با دینامو زاگرب قرارداد داشت اما پرسپولیس به او پیشنهاد کسب درآمد زیاد در سال‌های پایانی دوران فوتبالش ارائه کرد. وقتی این پیشنهاد روی کاغذ آمد مهاجم دینامو زاگرب نمی‌خواست این فرصت را از دست بدهد. بودیمیر علاوه بر درآمدزایی می‌تواند بازی میان 80 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران را تجربه کند. قطعا او حمایت برانکو ایوانکوویچ را خواهد داشت. کسی که به انتقالش اصرار داشته است، البته تا زمانی که همه چیز سیاه و سفید است ماریو بودیمیر نمی‌خواهد چیزی را به طور رسمی اعلام کند. در صورت فراهم‌ بودن تمامی شرایط امروز یا فردا قراردادش برای 1.5 سال با پرسپولیس با امکان تمدید یک ساله امضا می‌شود.
منبع: تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرواسی پرسپولیس ماریو بودیمیر دینامو زاگرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند

نشریه چاپ مادرید مدعی شد که هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید قصد دارد یک سال دیگر به بازی در این تیم ادامه دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آ اس مادرید نوشت؛ در حالی که کم بودن مدت زمان حضور لوکا مودریچ در ترکیب رئال مادرید باعث شده بود گمانه‌زنی‌هایی درباره جدایی احتمالی او از این تیم در پایان فصل جاری مطرح شود اما گویا مودریچ 38 ساله برنامه‌های دیگری در سر دارد.

مودریچ که یکشنبه شب برای مصاف با بارسلونا در ال‌کلاسیکو در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفته بود، نمایش قابل قبولی به خصوص در پایان بازی ارائه کرد. قهرمانی احتمالی رئالی‌ها در لالیگا و موفقیت آنها برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سبب شده که مودریچ وسوسه شود یک سال دیگر در سانتیاگو برنابئو بماند.

آ‌اس در ادامه این خبر آورده است؛ عملکرد مودریچ در ال‌کلاسیکو نشان داد که او هنوز از پس گرفتن جایگاه خود در ترکیب رئال مادرید مأیوس نیست.

سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو

ستاره کروات کهکشانی‌ها تا پیش از این هیچ صحبتی مبنی بر قطعی بودن خروجش از رئال مادرید انجام نداده بود و سرخوشی ناشی از موفقیت‌های اخیر روی تصمیم او برای آینده‌اش تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • پوشش رسانه‌ای که قدرت «وعده صادق» را به رخ جهانیان کشید
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای همدان