Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@17:15:14 GMT

پرسپولیس - الشحانیه بدون رامین رضاییان!

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۲۳۸۹

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که برای برپایی اردوی آماده سازی نیم فصل دوم راهی قطر شده‌اند، طبق برنامه ریزی دو دیدار تدارکاتی را در این کشور پشت سر خواهند گذاشت. طبق اعلام باشگاه دیدار تدارکاتی اول این تیم برابر یوپن بلژیک خواهد بود که این تیم نیز اردوی خود را در دوحه برگزار می‌کند و مرتضی پورعلی گنجی را از ابتدای فصل به خدمت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع ایرانی تیم یوپن به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در جمع هم‌تیمی‌های باشگاهی خود حضور ندارد.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دومین دیدار تدارکاتی خود احتمالا برابر الشحانیه قطر قرار خواهند گرفت که در لیگ ستارگان حضور دارد و به تازگی رامین رضاییان را به خدمت گرفته است. مدافع راست سابق پرسپولیس که بعد از اتفاقات رقم خورده  و مشکلاتی که با برانکو ایوانکوویچ داشت از این تیم کنار گذاشته شد، بعد از حضور یک ساله در لیگ بلژیک، در پایان جام جهانی راهی قطر شده و پیراهن الشحانیه را برتن کرده است. این بازیکن نیز البته به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در این دیدار تدارکاتی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. هنوز دیدار دوم برابر الشحانیه نهایی نشده است و مسوولان دو تیم در حال رایزنی برای انجام این بازی هستند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی

با کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

 

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس