Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه پاسداران گفت: رسیدن انقلاب اسلامی به چهل سالگی خود ناکامی توطئه های دشمن در طی این سال ها برای از بین بردن انقلاب و نظام ما را نشان می دهد.

به گزارش ایرنا، سردار پاسدار محمدرضا نقدی پنجشنبه شب در اجتماع بزرگ مردم قزوین به مناسبت چهل سالگی انقلاب در مسجد امام خمینی (ره) قزوین افزود: دشمن می خواهد به مردم ایران القاء کند که در حوزه اقتصادی و معیشتی به بن بست رسیده اند، اما هنوز از این موضوع غافل است که پیروزی در هر شکل با انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی خود قرار دارد و دستاوردهای ما طی 40 سال گذشته همواره ثابت کرده که نظام استکباری و سرمایه داری نتوانسته کوچکترین مانعی در مسیر توسعه و اعتلای نظام ما ایجاد کند.
سردار نقدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همیشه به تنهایی از پس مشکلات خود برآمده است، تصریح کرد: انقلاب همواره از ابتدای پیروزی خود تاکنون تنها و یک تنه در مقابل هجمه های دشمن که در راس آنها آمریکا و اسرائیل جنایتکار قرار دارد، ایستادگی کرده است.
معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شرایطی که موجب سرنگونی رژیم طاغوت شد، گفت: نباید فراموش کنیم انقلاب ما با اینکه تمام نیروهای پلیس، ساواک،رسانه و استکبار جهانی با محمدرضا شاه همراه بودند با هدایت های امام (ره) و پیروی مردم از ایشان پیروز میدان شد.
وی به شهدای ترور انقلاب اسلامی اشاره کرد و یاد و خاطره آنان را گرامی داشت و گفت: بعد از انقلاب اسلامی، گروهک های ضد انقلاب از جمله لیبرالیست ها، کمونیست ها و حتی سطلنت طلب ها 17 هزار ایرانی را به شهادت رساندند و هدفشان براندازی انقلاب اسلامی بود، اما باز هم جریان انقلاب از این بحران ها عبور کرد و پیروز باقی ماند.
این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود با تشریح اوضاع جنگ در دهه 60، اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای پایش و رصد تحرکات دشمن به تاسیس وزارت اطلاعات اقدام کرد، اما این سازمان در آن دوران حتی چند نیروی اطلاعاتی با تجربه نداشت و همه جوان و دانشجو تحت فرماندهی محسن رضایی بودند که توانستند از حریم انقلاب اسلامی دفاع کنند.
سردار نقدی به توانمندی های ایران در حوزه انرژی، نیروی انسانی، علم و فناوری و نقدینگی مالی اشاره کرد و اظهار داشت: کشور ما با داشتن بنزین، گاز، معادن مس، روی، تیتانیوم و فناوری علوم هسته ای و داشتن سلاح های پیشرفته دفاعی و نظامی مقام بالایی در منطقه دارد و دشمن از این ظرفیت ها می ترسد.
معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود مشکلات اخیر معیشتی در کشور را ناشی از نقدینگی های سرگردان دانست و گفت: وجود یک هزار و 700 میلیارد تومان نقدینگی سرگردان در دست مردم که گاها در بازار سکه و ارز روانه می شود، تعادل اقتصادی جامعه را برهم زده و لازم است که در این حوزه شاهد تحرک مدیریت اجرایی کشور باشیم.
سردار نقدی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی ما را از دستاوردهای انقلاب غافل نمی کند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه تحریم ها و هجمه های دشمن، در مسیر بالندگی و سربلندی قرار دارد و ما در مقایسه با کشورهای غربی همواره به نسبت 40 سال پیش با رشد عظیمی روبرو بوده و هستیم که نباید این مساله مورد بی توجهی قرار بگیرد.
معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: راه حل برون از مشکلات اقتصادی و مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن بازگشت به مسیر انقلابی است.
وی در پایان یادآور شد: رمز پیروزی کشور نام مقدس انقلاب اسلامی است و همواره در راه نظام و انقلاب و ولایت فقیه بودن می تواند ما را گزند همه تهدیدات مصون نگه دارد.
9925*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی 40 سالگی انقلاب سپاه سردار نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

کد خبر 6087919 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد