Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل سازمان جهانی دریانوردی در پیامی سالگرد شهادت دریانوردان نفتکش سانچی را تسلیت گفت.

در پیام کی تاک لیم دبیرکل سازمان جهانی دریانوردی(آیمو) که به ماندانا منصوریان؛ نماینده ایران در این سازمان تحویل شده، چنین آمده است:

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در سالگرد غرق شدن کشتی نفت‌کش سانچی، پس از سانحه تصادم در نزدیکی ساحل کشور چین که به مرگ عده کثیری از دریانوردان منجر شد، مایلم مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود را با خانوادگان و نزدیکان درگذشتگان این سانحه ابراز کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعهد و نقش ارزشمند آنها در جامعه دریانوردی تا ابد در یاد و خاطره ما خواهد ماند.

 

سازمان جهانی دریانوردی، اقدامات ضروری را برای کمک به بررسی سانحه مذکور اتخاذ کرده است، و نتایج و یافته‌های آن به صورت مقتضی تحلیل خواهند شد تا احتمال بروز سوانح دلخراش مشابه به هر طریق کاهش پیدا کند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد

به گزارش جام جم آنلاین، دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت: آمریکا با استفاده از حق وتوی خود مانع متهم شدن رژیم صهیونیستی بر سر جنایت‌های غزه می‌شود.

«اَگنِس کالامارد» دبیرکل سازمان عفو بین الملل روز چهارشنبه اعلام کرد: آمریکا مانع متهم شدن اسرائیل به نقض حقوق بشر در غزه می‌شود.

اَگنِس کالامارد با اشاره به نقض گسترده حقوق بشر در جهان گفت: به ویژه در شش ماه گذشته آمریکا از مقامات اسرائیلی در برابر نظارت بر ارتکاب نقض متعدد حقوق بشر در غزه، حفاظت کرده است.

دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت آمریکا با استفاده از وتوی آتش بس ضروری در غزه، جایگاه شورای امنیت سازمان ملل را بی معنا کرده است.

آمریکا تاکنون ۳ بار قطعنامه‌های شورای امنیت درباره جنگ غزه را وتو کرده است.

دیگر خبرها

  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • بازتاب جهانی عملیات وعده صادق نشان از اقتدار ایران دارد