Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@00:15:38 GMT

دالیچ آرزومند قهرمانی عربستان یا امارات!

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۳۰۶۴

دالیچ آرزومند قهرمانی عربستان یا امارات!

سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی از دو تیمی سخن به میان آورد که دوست دارد یکی از آنها قهرمان جام ملت های آسیا شود.

به گزارش مشرق و به نقل از eldport، زلاتکو دالیچ هدایت تیم ملی فوتبال کرواسی را برعهده دارد و در جام جهانی توانست دست به تاریخ سازی بزند و برای نخستین بار کروات‌ها را به فینال جام جهانی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دالیچ برای تماشای جام ملت‌های آسیا به امارات سفر کرده است. او درباره این سوال که دوست دارد چه تیمی قهرمان شود، گفت: در جام جهانی روسیه هواداران عربستانی حمایت زیادی از من کردند. آنها طوری تیم من را تشویق می‌کردند که انگار کروات هستند. من روزهای بسیار خوبی را در عربستان پشت سر گذاشته‌ام و خودم را مدیون هواداران این کشور می‌دانم. دوست دارم که جام قهرمانی به یکی از دو کشور عربستان و امارات برسد.

به گزارش ایسنا، دالیچ یکی از گزینه‌های اصلی مربیگری در تیم امارات است. او رابطه بسیار خوبی هم با برانکو دارد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 جام ملت های آسیا تیم ملی امارات تیم ملی عربستان جام ملت های آسیا 2019 زلاتکو دالیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات عرب فاش کرد که عربستان و امارات از باز کردن حریم هوایی خود به روی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای دفع حمله بی‌سابقه ایران در شنبه گذشته خودداری کردند.

به گزارش مشرق، به نوشته این روزنامه، آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌خواستند از حریم هوایی ۲ کشور برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای پرتاب شده توسط جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند، اما عربستان و امارات چنین فرصتی را به آنها ندادند.

در عین حال مقامات عرب خاطرنشان کردند ۲ کشور عربی با ایالات متحده و اسرائیل تنها به تبادل اطلاعات پرداختند که به ادعای این منابع در دفع حملات ایران نقش داشته‌است.

وال استریت ژورنال همچنین اشاره می‌کند، ریاض و ابوظبی سعی کرده‌اند در مورد درگیری شدید در خاورمیانه بی‌طرف بمانند.

این گزارش در حالی منتشر شده که منابع آگاه در گفت‌وگو با «العربیه» هر گونه مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران به فلسطین اشغالی را تکذیب کردند.

منابع مطلع شامگاه دوشنبه به العربیه گفتند هیچ وبگاه رسمی عربستان اظهاراتی مبنی بر مشارکت این کشور در رهگیری حملات اخیر ایران منتشر نکرده است.

پیش‌تر برخی منابع خبری رژیم صهیونیستی با انتشار اخباری و منسوب کردن آن به یک پایگاه خبری رسمی سعودی مدعی شدند عربستان در ائتلاف دفاعی اخیری که برای مقابله با حملات ایران شکل گرفته، ایفای نقش داشته است.

ایران شامگاه شنبه با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به سوی فلسطین اشغالی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق پاسخ داد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • ثبت جهانی پالنگان نیازمند همت جمعی است
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • عربستان از دست امارات به سازمان ملل شکایت کرد (+سند)