Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@09:47:36 GMT

150برنامه فرهنگی هنری در سیریک اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۳۳۸۳

150برنامه فرهنگی هنری در سیریک اجرا می شود

به گزارش ایرنا، عبدالله پرتابیان روز پنجشنبه در دومین نشست ستاد هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر شهرستان افزود: این برنامه ها شامل جنگ شادی در شهرهای کوهستک، سیریک و گروگ، جشنواره آثار و دستاوردهای انقلاب، برپایی جشنواره مجسمه های شنی در ساحل، جشنواره غذاهای محلی، ویزیت و درمان رایگان بیماران، برپایی نمایشگاه کتاب، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، تشکیل زنجیره انسانی درساحل با پوشش محلی بانوان و دیدار اصناف و بازاریان با امامان جمعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: غبارروبی وعطرافشانی گلزار شهدا، گفتمان دینی با محوریت انقلاب، دوره های مهارت آموزی بانوان، جشنواره های توانمندی بانوان روستایی ، تجلیل از دانش آموزان و نخبگان علمی و فرهنگی، کارگاه آموزش خانواده، اهدای خون، برگزاری بازی های بومی و محلی و جشنواره های فرهنگی و ورزشی نیز از دیگر برنامه های شاخص در دهه فجر برشمرد.
فرماندار سیریک اظهارداشت: در راستای هر چه بهتر برگزار کردن برنامه های دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، 12 کمیته در این شهرستان تشکیل شده است.
پرتابیان ادامه داد: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید برنامه های ایام الله دهه فجر در سیریک شامل آذین بندی سطح شهرها، بخش ها، روستاها و ورودی شهرستان وهمچنین برنامه های فرهنگی و هنری بسیار پربارتر و با شکوه تر از سال های قبل با مشارکت فعال مردم برگزار شود.
شهرستان سیریک در 170 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
7195/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها برنامه های فرهنگی درمان شادی علمی و فرهنگی فرهنگی هنری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ

مجید جیحون تبار سرپرست هیات ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی استان چهارمحال و بختیاری گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری عشایر، آداب و رسوم و سنت‌های مردم شهرستان کوهرنگ از اهداف این جشنواره بود.

وی افزود: شاهنامه خوانی و ادبیات بومی، بازی‌های بومی و محلی، موسیقی محلی و سنتی از مهمترین محور‌های این جشنواره است.

بیشتر بخوانید

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در خانمیرزا

شهرستان کوهرنگ در فاصله ۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • استقبال ۵هزار نفر از جشنواره فرهنگی و هنری ورزشی سلماس
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • چهارمین جشنواره ریواس در ریوش برگزار شد
  • تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا و چله رضوی
  • برنامه‌های جشنواره امام رضا و چله رضوی تشریح می‌شود
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره ملی فرهنگی ورزشی روستایی و عشایری در کوهرنگ