Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل محمدزاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروازها در ساعت 14 روزهای دوشنبه و پنجشنبه به صورت رفت و برگشت و با هواپیمای بوئینگ 737 انجام شده و از 24 دی سال جاری آغاز می شود.
وی اضافه کرد: از سرگیری این پروازها توسط شرکت هواپیمایی آتا از سوی مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی و آژانس های مسافری این استان درخواست شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به مراودات تجاری، فرهنگی و اجتماعی مردم آذربایجان غربی با اتباع این کشور همسایه اشاره کرد و اظهار داشت: برقراری پروازهای ارومیه - استانبول از مطالبه های مردم و به ویژه فعالان اقتصادی این استان به شمار می رود.
مدیر شمالغرب شرکت هواپیمایی آتا بیان کرد: این شرکت هیچ مشکلی در امر سوخت گیری و برقراری پروازهای خارجی ندارد و در زمان حاضر با تمام توان خدمات رسانی می کند.
محمدزاد در جواب به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر احتمال برقراری پرواز خارجی در مسیر ماکو – ترابزون نیز بیان کرد: شرکت هواپیمایی آتا در صورت داشتن توجیه اقتصادی، محدودیتی برای برقراری این پروازها نخواهد داشت اما برقراری این پرواز در کاهش مسافران ارومیه - استانبول تاثیرگذار خواهد بود.
به گزارش ایرنا شرکت هواپیمایی آتا با تصویب هیات دولت در تاریخ 27 آذر 1387 و به عنوان شانزدهمین شرکت هواپیمایی کشور راه‌اندازی شد.
این شرکت اکنون با برخورداری از 18 فروند هواپیمای «ایرباس آ - 320»، «امبرائر 145»، «مک دانل داگلاس ام دی» و «بوئین 737» در مسیرهای داخلی و خارجی به ارایه خدمات مشغول است.
6009/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی خدمات رسانی رفت و برگشت فرهنگی و اجتماعی استانبول جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد

تین نیوز

مدیرکل روابط عمومی هما گفت: یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به منظور توسعه پروازهای داخلی این شرکت به ناوگان هما افزوده شده که حسب برنامه های پیش بینی شده قبلی این شرکت بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی هما اظهار کرد: یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به منظور توسعه پروازهای داخلی این شرکت به ناوگان هما افزوده شده که حسب برنامه های پیش بینی شده قبلی این شرکت بوده است.

قربانعلی اذعان کرد: با ورود این هواپیما به ناوگان هما ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ظرفیت صندلی های شرکت به ویژه در پروازهای داخلی افزوده می شود.

این هواپیما به منظور بهره گیری برای انجام پروازهای فوق العاده در مسیرهای داخلی خواهد بود و با توجه به افزایش تقاضا برای سفرهای هوایی به ویژه در اردیبهشت ماه، اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده در مسیرهای تهران به مشهد و بالعکس، تهران به شیراز و بالعکس و تهران به بندرعباس و بالعکس کردیم.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما در راستای افزایش توان خدمت رسانی در شبکه پروازی داخلی خود، توسعه ناوگان به صورت اجاره ای را به عنوان یکی از برنامه های کوتاه مدت خود در این زمینه در دستور کار خود قرار داده است.

متقاضیان سفر با پروازهای "هما" می توانند برای خرید بلیت ضمن مراجعه به دفاتر فروش" هما" با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸۸ دفتر فروش تلفنی هما نسبت به خرید بلیت این پروازها اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت