Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@21:57:11 GMT

83 محله زیر پوشش طرح اجتماع محور البرز قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۳۴۲۵

83 محله زیر پوشش طرح اجتماع محور البرز قرار گرفت

اسدالله حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دراجرای این طرح که بیشتر در محلات آسیب خیز، اولویت بندی شده و آسیب ها با همکاری انجمن های مردم نهاد و تخصصی مورد شناسایی قرارمی گیرد.
وی خاطرنشان کرد: ناهنجاری ها به دلیل عدم آگاهی است که باید برنامه ریزی دقیقی دراین زمینه داشت، اما در دولت با رویکرد اطلاع رسانی بیشتر این مهم حتی در روستاها نیز مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: درطرح اجتماع محور در حوزه پیشگیری ازآسیب های اجتماعی تلاش می شود تا در حوزه های شهری و روستایی با تکیه برآموزش بسیاری از ناهنجاری ها مرتفع شود.
وی ادامه داد: اکنون تلاش می شود با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان و متخصصان دراین محلات با آگاهی بخشی هرچه بیشتر طرح اجتماع محور در بحث اعتیاد به صورت جدی تر عمل شود.
دراستان البرز کارشناسان و مددکاران اجتماعی با برگزاری دوره آموزشی تسهیل گری طرح توانمندسازی اجتماع محور، ابعاد و اقدامات موثر در کاهش فقر محلات را مورد بررسی قرار دادند.
بهزیستی استان البرز، 40 هزار مددجو و 28 هزار معلول را دراین استان زیر پوشش دارد.
8029/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان البرز بهزیستی شهری و روستایی فقر ناهنجاری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از لغو انسداد محور کرج -کندوان به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ‌علی زندی‌فر مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اعلام لغو انسداد محور کرج ـ کندوان اظهار ‌داشت: مسیر جنوب به شمال محور کرج ـ کندوان که از تاریخ دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به مدت سه روز به دلیل انجام عملیات عمرانی نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا لغو و تردد برقرار شد.

وی افزود: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج ـ کندوان طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و به‌منظور جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود که قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود، اما با توجه به شرایط جوی منتفی و تردد در محور برقرار شد.

 مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تصریح کرد: در صورت انسداد مجدد در روزهای آینده اطلاع رسانی انجام خواهد شد و رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه 141 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • داستان شور نمکی‌ها و قصه شیرین کیک‌ و نوشابه بعدازظهر
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳