Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@04:13:27 GMT

خط‌ و نشان نیسان در بازار برقی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۳۶۲۹

شرکت خودروسازی نیسان از نسخه جدید محصول برقی نیسان‌ای‌لیف که با توجه به بازداشت کارلوس گوسن، رئیس برکنارشده این شرکت با تاخیر مواجه شده بود، پرده برداشته است.

انتظار می‌رود با توجه به ارتقای ویژگی‌های فنی بتواند به موفقیت‌های بیشتری در فروش جهانی خود دست یابد، با این حال هم‌اکنون نیز این خودرو در برخی از کانون‌های استفاده از خودروهای برقی مانند نروژ از دیگر رقبای اصلی خود نظیر تسلا در زمینه فروش پیشی گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسخه بهبود یافته این محصول برقی که «ای‌لیف پلاس» نام گرفته است برای رقابت با دو محصول مدل سه تسلا و شورولت بولت پا به میدان گذاشته است.

مهم‌ترین تغییر درخصوص این خودرو، افزایش ظرفیت باتری و افزایش مسافت قابل پیمایش است. انتظار می‌رفت که روی این خودرو یک باتری ۶۰ کیلووات ساعتی نصب شود، اما به‌نظر می‌رسد که نیسان از توقعی که نسبت به این برند می‌رفت پا را فراتر گذاشته است و یک باتری ۶۲ کیلووات‌ساعتی برای نسخه پلاس‌لیف نصب کرده تا این خودرو از نظر قدرت و بیشینه مسافت قابل پیمایش چیزی از رقیبانش کم نداشته باشد.

منبع: دنیای اقتصاد

منبع: تابناک

کلیدواژه: تسلا نیسان خودروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۳۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان در محور فومن به سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد خوش‌خلقت با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت یکی از اولویت‌های کاری مجموعه انتظامی است اظهار کرد: پلیس با اقدامات همه جانبه و رصد محورهای مواصلاتی از قاچاق و به تاراج رفتن این سرمایه ملی جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از اقدامات انجام شده مشخص شد یک دستگاه خودرو باری نیسان در حال حمل سوخت قاچاق در مواصلاتی فومن به سراوان است، افزود: حین کنترل نامحسوس مسیر مورد نظر این خودرو شناسایی و متوقف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت خبر داد و خاطرنشان کرد: در این خصوص متهم ۴۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 746921

دیگر خبرها

  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • تصاویری جذاب از معرفی تسلا مدل ٣ پرفورمنس ٢٠٢۴
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان
  • سوپر 3 و سوپر 9 ؛ پهپاد به علاوه شاسی بلند و یک دو نفره جذاب از چینی های بازار (+تصاویر)