Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان اسماعیل پور در حالی در اندیشه کسب پیروزی در دیدار خانگی هستند که مدیرعامل باشگاه، لیدرها را توجیه کرده است. ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، تیم فوتسال شهروند ساری عصر جمعه در سالن سید رسول حسینی ساری میزبان تیم مقاومت قرچک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال هفته گذشته در دیداری پر حاشیه مقابل گیتی پسند اصفهان قرار گرفته بود و در حالی که تا پایان نیمه اول دو بر صفر از میزبان خود پیش افتاده بود تماشاگران اصفهانی به داخل زمین آمدند و بازیکنان شهروند را مورد ضرب و شتم قرار دادند که این سبب شد تا بازی نیمه تمام بماند و چند بازیکن شهروند نیز دچار مجروحیت شوند.

همه این حواشی پیش آمده در حالی است که سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در تمرین اخیر تیم شهروند در جمع هواداران و لیدرهای تیم از آنها خواست تا عزت ورزش مازندران و فرهنگ بالای مازنی خود دفاع کنند و در بازی پیش رو هیچ شعاری را نسبت به شخص خاصی ندهند.

لیگ برتر فوتسال| جدال 4 تیم برای کسب تک سهمیه باقی‌مانده پلی‌آف/ پارسیان و اهورا در اندیشه فرار از سقوط21 بازیکن به اردوی تیم فوتسال زیر 20 سال دعوت شدنداصفهان| هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتسال؛ آرامش پس از طوفان

شهروندی‌ها در چند بازی اخیر خود نتوانسته اند نتایج مطلوبی را کسب کنند و باید دید سرمربی تیم شهروند ساری که در دو بازی گذشته عملکرد مطلوبی داشته را از خود به نمایش گذاشت چه تدابیری را برای کسب پیروزی در این دیدار خانگی می اندیشد.

تیم شهروند ساری بدون احتساب بازی گیتی پسند اصفهان با یک بازی کمتر 35 امتیازی است و در رده ششم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد و تیم مقاومت قرچک نیز 25 امتیازی است و در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد.

گزارش از علی گرجی پور

انتهای پیام/ف

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان سیدمجتبی حسینی انگیزه زیادی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتند و سعی کردند با کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر به رتبه هفتم جدول صعود کنند، اما موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشدند تا این سرمربی افسوس فرصت‌های از دست رفته در تقابل با تیم سابقش را بخورد.

مجتبی حسینی که مدام در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد، در نیمه اول با نمایشی از سوی شاگردان خود مواجه شد که فقط در بحث گلزنی ناموفق بودند و این مورد هم توسط این سرمربی اشاره شد که باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و نمایش تاکتیکی و فنی آن‌ها در فولادشهر یا سایر بازی‌ها کافی نیست.

آلومینیوم روز گذشته شروع خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود، موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل می‌شدند که این اتفاق نیفتاد و حتی یک‌بار هم ضربه مهدی لیموچی به تیرک عمودی اصابت کرد و به بیرون رفت.

مجتبی حسینی با وجود نمایش خوب تیمش مقابل ذوب‌آهن به هدف خود در این دیدار نرسید و حالا به دنبال آماده‌سازی تیمش برای دیدار آینده برابر پرسپولیس است تا بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها