Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت گفت: متاسفانه نسبت به این سریال در بخش برنامه ریزی و مدیریت فرهنگی ما کم لطفی و به این نیاز و مطالبه مردم پاسخ داده نشد که این موضوع سبب شد تیم پایتخت مهیای فصل 6 این مجموعه نشوند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مقدم پنجشنبه شب در آیین اختتامیه نهمین جشنواره فیلم مردمی عمار در سینما فلسطین که بخشی از آن به پاسداشت او گذشت، اظهار داشت: پایتخت متعلق به مردم است و تا وقتی که مردم بخواهند، ادامه پیدا می کند، در حرف ها مطرح می شود تیم سازنده پایتخت خواهان ادامه این مجموعه نیستند اما این صحیح نبوده و این حرف تیم سازنده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تا وقتی مردم از پایتخت دل زده نبوده و آن را دوست داشته و بخواهند ببینند، این سریال را ادامه می دهیم اما مساله مهمی هم که باید در ساخت دنباله پایتخت درنظر گرفته شود، این است که باید سوژه های خوبی پیدا کنیم.
مقدم در ادامه با بیان اینکه ساختن یک کار دنباله دار به دلیل عدم تعلق به یک نفر فوق العاده سخت است، گفت: به تعداد آدم های این سرزمین سوژه وجود دارد که وارد پایتخت بشود، همانگونه که قصه اجازه داد خانواده «نقی معمولی» سر از سوریه درآوردند.
وی افزود: با مضمون اجتماعی ایجاد خنده کار سختی است و مساله بعدی سیستم مدیریت فرهنگی ما است که آیا تمایل دارند به این خواست و مطالبه مردم جواب مثبت دهند یا خیر؟
کارگردان سریال پایتخت ادامه داد: هیچ دلیلی مبنی بر اینکه از این تیم خواسته شده باشد نیروهای خود را برای پایتخت ششم فراهم کند، صورت نگرفته است.
مقدم گفت: یک تیم بازیگرند که باید برای ساخت پایتخت 6 حضور داشته باشند، جمع کردن آدم های پایتخت نیاز به برنامه ریزی دارد، باید مدیران فرهنگی پس از پایتخت 5 به فکر برنامه ریزی پایتخت بعدی می افتادند تا تیم از هم نپاشد.
وی افزود: خوشبختانه پایتخت یکی از عوامل وحدت و انسجام فکری آحاد ملت است، از مردم تا حوزه های علمیه برای پایتخت سوژه دادند، پایتخت سرگرمی ایرانیان مقیم خارج و دورهمی آنها و سرگرمی قشر ضعیف جامعه که زندگی پر از مشکل دارند بود و قومیت های مختلف مایل به پایتخت هستند.
این کارگردان ادامه داد: متاسفانه نسبت به پایتخت در بخش برنامه ریزی و مدیریت فرهنگی ما کم لطفی شد و به این نیاز و مطالبه مردم پاسخ داده نشده و تیم سازنده پایتخت الان متلاشی و هرکدام سرگرم کاری هستند.
مقدم افزود: اما تا زمانی که مردم خواهان پایتخت باشند و اگر صدای اعتراض مردم از پخش نشدن پایتخت امسال به گوش مسئولان برسد، شاید جدی تر به این مساله بیندیشند.
پس از صحبت های سیروس مقدم مدیر شبکه یک سیما از وی خواست در نوروز 98 پایتخت 6 را از قاب این شبکه تقدیم مردم کند.
شبد***3009**1953**9122

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سيروس مقدم سريال پايتخت كم لطفي مديران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین جلسه شورای فرهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف تقویت بنیان‌های فرهنگ سازمانی و صیانت و حفظ نیروی انسانی بر اساس آموزه‌های دینی و مذهبی برگزار شد.

در جلسه شورای فرهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که با حضور بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اعضای شورای فرهنگی و حضور وبیناری مدیران کل ثبت و مسوؤلین فرهنگی استان‌ها برگزار شد، ضمن بررسی آخرین وضعیت تجهیز نمازخانه‌ها و فضاهای فرهنگی مراکز استان‌ها و واحدهای ثبتی کشور، گسترش برنامه‌های قرآنی، مراسم و مناسبت‌های دینی و مذهبی و راهکارهای تقویت مشارکت کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در برنامه‌های فرهنگی سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان ثبت در این جلسه با تقدیر از مدیران و کارکنان این سازمان و حضور پرشور آنان در برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و امور خیریه بویژه جز خوانی قرآن کریم برای سومین سال متوالی در ایام ماه مبارک رمضان و قبل از شروع ساعات کاری، در کنار مأموریت‌ها و فعالیت‌های گسترده ثبتی گفت: صیانت از نیروی انسانی یکی از مهمترین مقولات سند تحول و تعالی دستگاه قضائی است و طبعاً گسترش برنامه‌های فرهنگی و افزایش اعتقادات دینی عامل مهمی در جلوگیری از پیدایش فکر و ذهنیت مجرمانه و تخلفات اداری است و مبنای مهمی در شکل‌گیری فرهنگ سازمانی بر مبنای ارزش‌ها و اعتقادات دینی خواهد بود.

در این جلسه مؤسسه نان و ارزاق بهشتی که با مشارکت و همدلی تمامی مدیران و کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن (ع) تأسیس شده است از سوی رئیس سازمان ثبت افتتاح و مدیران و کارکنان این سازمان با اهدا کمک‌های نقدی خود در اولین گام، پویش نذر نان رایگان از سوی نانوایی‌های مناطق محروم را پایه گذاری کردند.

مقرر است این مؤسسه با ایجاد پویش دائمی نذر نان در گام اول و سپس توسعه فعالیت‌های خود در کمک به نیازمندان، اقدامات و برنامه‌های متنوعی را با همیاری و مشارکت خانواده بزرگ ثبتی کشور و سایر بخش‌های دستگاه قضائی در مناطق محروم و کمتر برخوردار به انجام برساند.

کد خبر 6063659

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
  • هدف محفل «امام حسنی ها» قرار گرفتن قرآن در مسیر زندگی است
  • افزایش ۱۵درصدی تردد خودرو‌ها در مسیر‌های ارتباطی قزوین
  • مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است
  • بارش ۳۴ میلیمتر باران در فتح آباد خضری