Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: در برخورد مینی‌بوس با پژوه ۴۰۵ حامل کارگران پیمانکاری پتروشیمی بوشهر فاز یک در محور عسلویه به شیرینو ۱۳ نفر مصدوم شدند.

رئیس بیمارستان نبی اکرم(ص) عسلویه با اشاره به اعزام 13 مصدوم به بیمارستان اظهار داشت: ساعت 18:30 امروز مینی‌بوس حامل کارگران پیمانکاری شرکت پتروشیمی بوشهر فاز یک در محور عسلویه نزدیکی شیرینو در برخورد با یکدستگاه پژوه 405 واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خشایار وطن خواه افزود: در این حادثه تعداد 13 نفر مصدوم و به بیمارستان نبی اکرم(ص) عسلویه اعزام شدند.

وی بیان کرد: پس از اعزام مصدومان به مرکز درمانی یاد شده عوامل تیم پزشکی و پرستاری خدمات لازم به مصدمان را ارائه کردند.

رئیس بیمارستان نبی اکرم(ص) عسلویه با بیان اینکه یکی از مصدمان به سبب بیماری قلبی احتمالا به شیراز اعزام می‌شود افزود: حال مصدومان این حادثه مساعد است و جای نگرانی نیست.

گزارش تکمیلی متقابعاً اعلام می‌شود‬‎.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

درخواست ناشایست معلم از دانش آموزش در کلاس نقاشی / او باید چه می کشید؟ + عکس این 2 مرد را می‌ شناسید؟ آنها دزدان بی شرم تهرانی هستند! + عکس چهره باز اعدام مرد لواط کار در ملاعام / صبح امروز در کازرون اجرا شد گفتگو با مجید بیخیال که دست سارا زن جوان همسایه را رو کرد +فیلم و عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد پایان وحشتناک خوشگذرانی جوان 20 ساله شهرستانی با زن میانسال تهرانی / امید در ترکیه چه می کرد؟ 4 مامور آب دست و پای زن تهرانی را بستند و داماد بی غیرت سراغ مادرزنش رفت ! رسوایی دیگر برای شبکه من و تو و گوگوش خواننده لس آنجلسی+ عکس پسر سیرجانی در گروه " پسران بد " چه می کرد؟ / پشت پرده پرونده شکنجه تهرانی + فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا راز هولناک اشک های دختر 12 ساله مشهدی در کلانتری ربودن جسد دختر 18 ساله از قبر برای ازدواج با ارواح + عکس انتشار فیلم لحظه دستگیری نازنین زاغری در فرودگاه + جزییات جزییاتی ناگفته از رقص دختران در اینستاگرام! / مائده چرا جنجال کرد! + عکس های مختلف افشاگری مینا وحید درباره بازیگران زن تلویزیون + فیلم و عکس بی آبرویی های تصویری از زهرا امیرابراهیمی و هلالی تا زیبا بروفه و شهریاری/خشونت اینستاگرامی! + جزییات فیلم درخواست عجیب یک قاتل از خبرنگاران +عکس و فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه پزشکی اخبار حوادث پتروشیمی هولناک عکس بوشهر مینی بوس عکس فیلم دختر زن صبح فضای مجازی پسر سیرجان پلیس ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی کارگاه آهنگری و مصدوم شدن یک آتش‌نشان خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی اظهار کرد: این حادثه در یک کارگاه در خیابان پامنار محدوده بازار کوچه پرتویی امروز ساعت ۱۲:۳۷ _دوشنبه سوم اردیبهشت_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند، افزود: پس از حضور مأموران اعزامی در محل حادثه مشخص شد، در این کارگاه آهنگری و برش آهن، رنگ و مواد قابل اشتعال نیز وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این کارگاه یک طبقه بود و یک نیم طبقه نیز روی پشت‌بام داشت، تصریح کرد: شعله‌های حریق در حال گسترش به طبقه همکف بود.

ملکی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان عملیات اطفا را آغاز و از گسترش و سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری کردند، گفت: در این عملیات یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا مصدوم و ایمن‌سازی محل حادثه انجام شد.

کد خبر 746971

دیگر خبرها

  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • لحظه هولناک تصادف ۲ بالگرد نظامی | ۱۰ سرنشین کشته شدند + فیلم
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس