Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@11:58:23 GMT

پاسخ ارتش سوریه به تجاوزات تکفیری‌ها در ادلب

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۴۵۴۳

پاسخ ارتش سوریه به تجاوزات تکفیری‌ها در ادلب

نیروهای ارتش سوریه به تجاوزات تکفیری‌ها در حومه حماه و ادلب واکنش نشان دادند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، یگان‌های ارتش عربی سوریه مخفیگاه‌های تروریست‌ها در شهرک "التح" در حومه حماه را هدف حملات توپخانه‌ای گسترد خود قرار دادند.

بر اساس این گزارش این حملات در واکنش به تلاش تروریست‌ها برای نفوذ به مناطق آزاد شده صورت گرفت که در پی آن شماری از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه با سلاح‌های مناسب به نقض توافق منطقه عاری از سلاح توسط گروه‌های تروریستی در حومه ادلب واکنش نشان دادند.

خبرنگار سانا گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه مقرهای تروریست‌ها در محور "اللطامنه" واقع در حومه شمالی حماه را منهدم کردند. تروریست‌‌ها از این مقرها برای حمله به روستاهای امن و مناطق نظامی موجود در حومه شمالی حماه استفاده می کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ارتش سوریه داعش تکفیری ها ادلب حماه تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ دستگاه تانک آبرامز ارتش اوکراین ظرف دو ماه توسط نیروهای روسی منهدم شد

به گزارش قدس آنلاین، به گفته یکی از مربیان نظامی اتریشی که به نیروهای اوکراینی آموزش می‌دهد، سه تانک آبرامز دیگر که توسط ایالات متحده به اوکراین ارسال شده بود از آغاز سال جاری میلادی نسبتا آسیب دیده‌اند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در فوریه ۲۰۲۴ رسانه اوکراینی strana.ua گزارش کرد که نیروهای مسلح این کشور از تانک‌های آبرامز برای بیش از یک ماه در مسیر «آودیوکا» استفاده کردند.

در ۶ مارس، یکی از فرماندهان واحدهای نظامی روسیه به اسپوتنیک گفت که نیروهای روسی برای اولین بار یک تانک آبرامز ساخت آمریکا را در مسیر آودیوکا طی نبرد منهدم کردند.

اواخر سپتامبر ۲۰۲۳، کاخ سفید تایید کرد که تانک‌های آبرامز وارد اوکراین شده‌اند. در مجموع، دولت ایالات متحده متعهد شد که به کی‌یف ۳۱ تانک آبرامز بدهد.

با این حال، «کایریلو بودانوف»، رئیس سرویس اطلاعات نظامی اوکراین گفته که این تانک‌ها در یک نبرد معمولی تسلیحات ترکیبی در میدان نبرد زیاد عمر نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • رضایی: «وعده صادق» به رویه بی پاسخ ماندن تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان داد/ پروژه کریدورهای صهیونیستی-آمریکایی شکست خورده‌ است
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • ۵ دستگاه تانک آبرامز ارتش اوکراین ظرف دو ماه توسط نیروهای روسی منهدم شد
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت
  • سوریه از حمله به مقر تروریست‌ها در دیرالزور و تدمر خبر داد
  • انهدام مقرهای تروریستها در حومه دیرالزور و تدمر/ سرنگونی پهپادها