Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این مراسم حجت السلام والمسلمین علیمحمدی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، گفت: یکی از راه های موفقیت مسئولین سپاه ، ارتباط صمیمی و موثر در بین مردم است.

وی افزود: فلسفه رسالت پیامبران الهی تزکیه اخلاق انسانهاست و در معارف دینی تزکیه اخلاقی مقدم بر دانش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  افرادمومن   دارای حسن خلق و سخا می باشند و انسان کافر دارای سو خلق و بخیل هستند  و ما باید با این ویژگی ها خود را بسنجیم و مراقب اعمال و رفتار خود باشیم.

در پایان   ، حجت الاسلام مرادی ، به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایلام معرفی شد .

لازم به ذکر است حجت السلام والمسلمین مرادی از روحانیون فاضل و دارای سوابق علمی و تبلیغی و اجرایی ازجمله مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نواحی دهلران و ایوان می باشد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ جنبه موفقیت عملیات وعده صادق از نظر جانشین فرمانده‌کل سپاه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل در عملیات "وعده صادق" ‌و میزان موفقیت این حمله گفت: میزان موفقیت عملیات از جزع و فزع آمریکا و صهیونیست‌ها مشخص است.

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز در پاسخ به سؤالی درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل در عملیات "وعده صادق" ‌و میزان موفقیت این حمله اظهار داشت: میزان موفقیت عملیات از جزع و فزع آمریکا و صهیونیست‌ها مشخص است.

وی با بیان اینکه میزان موفقیت دو وجه دارد، افزود: یک وجه راهبردی دارد که بسیار بی‌نظیر بوده است و تمام عالم فهمیدند که قدرت انقلاب اسلامی بالاتر از جبهه شیطان است و هر روز این روند گسترش پیدا می‌کند؛ اما وجه دوم میزان تاکتیکی است که هر روز بیشتر مشخص می‌شود و میزان موفقیت بیش از چیزی بود که دشمن انتظارش را داشت.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره شرایط منطقه پس از عملیات "وعده صادق" تصریح کرد: ‌اکنون شرایط منطقه، مطلوب جبهه حق است و به هیچ وجه خوشایند آمریکا و رژیم صهیونیستی نیست.

وی در تبیین این موضوع با ابراز اینکه صبر و استقامت مردم غزه، رژیم صهیونیستی را رسوا کرد، گفت: صبر و استقامت در ابعاد مختلفی در یمن، حزب‌الله، فلسطین و عراق هر روز بیشتر می‌شود که همین امر موجب پیشرفت بیشتر جبهه حق شده است.

سردار فدوی با تصریح به اینکه ‌"آمریکا و اسرائیل و اذنابشان" در منطقه دیگر هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، اظهار داشت: میزان موفقیت‌مان ‌در ‌عملیات وعده صادق بسیار بزرگ بود چرا که در طول ۷۵ سال ‌از اشغال فلسطین توسط صهیونیست‌ها، چنین حمله‌ای به اسرائیلی‌ها ‌سابقه نداشته است.

وی در پاسخ به دیگر سؤال دیگر درباره میزان آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با خطرات احتمالی عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اکنون ‌در اوج آمادگی قرار دارند و ‌طی سال‌های متمادی ‌قدرت دفاعی و نظامی خود را بالا برده‌ایم تا بتوانیم پاسخ قاطعی به کوچک‌ترین ‌حملات دشمنان بدهیم.

‌جانشین فرمانده‌کل سپاه با اعلام اینکه‌ "در اوج آمادگی برای از دفاع از حدود و ثغور ایران اسلامی به‌ویژه مرزهایمان‌هستیم."، تأکید کرد:‌ با عنایت خداوند قطعاً در تمام جبهه‌ها در برابر دشمنان به پیروزی خواهیم رسید.

کد خبر 845695 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • ضرورت حل مشکل کمبود سرانه کتابخانه‌های عمومی قم
  • ضرورت حل مشکل کمبود سرانه کتابخانه های عمومی قم
  • ۲ جنبه موفقیت عملیات وعده صادق از نظر جانشین فرمانده‌کل سپاه
  • درخواست روحانی شاخص قم از وزارت اقتصاد درخصوص مالیات ها
  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • پاسخ ایران به اسرائیل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • مصارف مالیات برای مردم تبیین شود/لزوم مبارزه با فرار مالیاتی
  • انتقاد شدید از وضعیت نابسامان پارکینگ‌های شهر کرمانشاه
  • اتحاد «میدان و دیپلماسی» و « سپاه و ارتش» در سایه ولایت
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام