Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:59:53 GMT

لحظه نجات یک بز از دل برف + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۵۲۲۴

لحظه نجات یک بز از دل برف + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان،  لوکوموتیو ویژه برف‌روب در حال تمیز کردن ریل‌ها بود که ناگهان این بز کوهی از روی ریل به کناری پرید اما چون برف زیر پایش توخالی بود بلافاصله تماما در برف فرو رفت چنانکه به کلی ناپدید شد.

دو مأمور بلافاصه از ماشین برف‌روب پایین جستند و با بیل‌هایشان برف‌ها را کنار زدند و سرانجام حیوان بخت برگشته توانست از چاله برفی بیرون بیاید و خود را به جنگل برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید: بزی هم قد الاغ و هم قیمت یک اسب اصیل + فیلم

انتهای پیام/

نجات یک بز از دل برف + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها