Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر حضور زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی در تیم ملی امارات به جای آلبرتو زاکرونی مطرح شد.

یک روز بعد از برد تیم ملی امارات مقابل هندوستان در جام ملت های آسیا، روزنامه «الامارت الیوم» به نقل از یک منبع آگاه در کرواسی، حضور دالیچ در تیم امارات را تکذیب و اعلام کرد که دالیچ به خاطر قراردادی که با فدراسیون کرواسی دارد، سرمربی امارات نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود یکی از تیم های مطرح آسیا پیشنهاد ۹ میلیون یورویی را به دالیچ برای عقد قرارداد سه ساله داده است اما دالیچ این پیشنهاد را به خاطر کرواسی رد کرده است.

کد خبر 4509633

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال امارات جام ملت های آسیا 2019 امارات زلاتکو دالیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا

سی و‌ دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به این رقابت ها اعزام شود،اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد.

تیم ملی جودو کشورمان قرار بود بامداد فردا پنج شنبه راهی امارات و پس از آن راهی کشور هنگ کنگ شود که فعلا باتوجه به شرایط کشور امارات اعزام تیم ملی از این کشور به محل برگزاری مسابقات ممکن نیست و مسوولان فدراسیون جودو بدنبال پرواز جایگزین از یکی دیگر از کشورها برای اعزام تیم ملی به این رقابت ها هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • ناگفته‌های جنجالی داور بازنشسته در استودیو آنتن
  • خمز رفت؛ تراکتور دنبال یحیی گل‌محمدی
  • گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی تراکتور شد
  • ازبکستان با سرمربی مشهور دنبال قهرمانی/ رویاپردازی ازبک‌ها در آسی