Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا متین‌پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه کمیته امداد بر توانمندسازی، خودکفایی و کسب درآمد پایدار افراد تحت حمایت خود با هدف خروج آن‌ها از چرخه حمایتی این نهاد تمرکز دارد، اظهار کرد: در همین راستا کمیته امداد در 9 ماه ابتدایی سال جاری بیش از 61 میلیارد و 645 میلیون تومان وام اشتغال پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه 71 درصد از جامعه تحت حمایت این نهاد را زنان تشکیل می‌دهند، افزود: از وام‌های اشتغال پرداخت شده در سال جاری، سهم مجریان زن طرح‌های اشتغال و خودکفایی بیش از 22 میلیارد و 849 میلیون تومان و معادل 37 درصد کل وام‌ها است.

وی با توجه به اینکه کمیته امداد طی سال‌های اخیر در ایجاد اشتغال با الگوی مشاغل خرد موفق عمل کرده است و بر این اساس پرداخت وام اشتغال به افراد نیازمندی که تحت حمایت این نهاد نیستند هم امکان‌پذیر شده است، عنوان کرد: اکثر مجریان طرح‌های اشتغال که تحت حمایت کمیته امداد نیستند را مردان سرپرست خانوار نیازمند بدون شغل و پسران مجرد بیکار که در آستانه ازدواج هستند، تشکیل می‌دهند.

متین‌پور در ادامه بیان کرد: 2 هزار و 592 وام قرض‌الحسنه برای تسهیلات اشتغال پرداخت شده است که یک هزار و 4 وام به مجریان زن و یک هزار و 588 وام دیگر به مجریان مرد تعلق گرفت و با ایجاد اشتغال هر طرح ارائه شده ،یک و نیم شغل به وجود می‌آید که در نتیجه با این تعداد وام پرداخت شده،  نزدیک به 3 هزار و 900 شغل ایجاد شد که اگر تعداد 992 نفر جذب شده با فعالیت‌های کاریابی و بسته‌های تشویقی این نهاد را به آن اضافه کنیم، می‌توان از ایجاد بستر اشتغال 4 هزار و 892 نفر توسط این نهاد خبر داد.

 

انتهای پیام/م

 

پرداخت 22 میلیارد تومان وام اشتغال به زنان کارآفرین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان  در آیین واگذاری نمادین واحد‌های مددجویان کمیته امداد گفت: از ۳۳ هزار واحد ۵۱۵ واحد مربوطه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان قزوین است.

ظاهری گفت: بر اساس تفاهم نامه‌ی بین کمیته امداد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و راه و شهرسازی ۵۱۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان قزوین آماده سازی شده است و امروز کار واگذاری این واحد‌ها انجام می‌شود.
به گفته وی؛ این افراد جزء دهک‌های ۱ هستند و متاسفانه این خانواده‌ها به علت مشکلات مختلف از جمله اجاره نشینی و هزینه‌های زیاد در شرایط سختی قرار دارند.

این واحد‌ها میانگین ۵۵ متر و با اعتبارات ۱۵۰ میلیون تومان وام بلاعوض کمیته امداد، ۵۰ میلیون وام از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد و ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان از سوی بنیاد مسکن تامین شده است.
نظارت بر ساخت این واحد‌ها برعهده ناظرین بنیاد مسکن و سازمان نظام مهندسی است.
لازم به ذکر است ۳۰۰ واحد دیگر در دست ساخت است.

دیگر خبرها

  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیارد تومان زکات در چهارمحال و بختیاری
  • میز خدمت کمیته امداد امام خمینی ره استان سمنان دایر می‌شود