Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیماری سالک نوعی عفونت انگلی تک سلولی و از بیماری هایی است که در فصول گرم سال بسیار شایع است و با انجام اقدام های پیشگیرانه و نظارت های مستمر بهداشتی در شهرستان قصرشیرین ، امسال شاهد کاهش آمار مبتلایان به این بیماری هستیم.

 براساس آمارهای موجود وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و کارشناسان سلامت محیط، 18 استان در کشورمان درگیر بیماری سالک هستند که آخرین آمارها از ابتلای سالیانه 12 تا 13 هزار نفر به این بیماری گواهی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیماری سالک ممکن است بین 6 ماه تا یک سال طول بکشد، ولی در صورت استفاده نکردن از درمان برای بهبودی ، جای زخم برای همیشه روی پوست باقی می ماند از این رو باید این بیماری هر چه زودتر درمان شود تا کمترین آثار آن باقی بماند.
شهرستان های قصرشیرین و سرپل ذهاب یکی از کانون های بیماری سالک در استان کرمانشاه است که با تلاش کارکنان بهداشت و درمان و با وجود وقوع زلزله ، این بیماری خوشبختانه در سال 97 روند کاهشی داشته است. /ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان گفت: در بازدید کاملا سرزده از سوی وزارت بهداشت و درمان از مطب‌های تویسرکان، بدون اطلاع مسولان استان و شهرستانی و در راستای حمایت از مردم، مطب‌هایی که تعرفه‌های خارج از ضوابط اخذ می‌کردند، خدمات با پذیرش بیمه‌های پایه ارائه نمی‌کردند و فضای مطب از حداقل استاندارد کوچک‌تر بود، برای چند روز پلمب و پس از رفع مشکل بازگشایی شدند.

حسن یعقوبی افزود: هم اکنون ۳۱ پزشک متخصص به صورت متناوب و یک یا چند روز در هفته، در این شهرستان فعال هستند.

دیگر خبرها

  • بند خاکی روستای سالک‌آباد هم شکسته شد/امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • رژیم غذایی DASH در کاهش خطرات پس از درمان سرطان سینه موثر است
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد