Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی هجومی تیم ملی مقابل یمن قابل تحسین بود. این تیم نشان داد برای جام ملت های آسیا در فاز حمله نیز برنامه های خاصی دارد.

«علی جباری» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با شاره به پیروزی تیم ملی مقابل یمن اظهار داشت: شروع ایران در این مسابقات پر قدرت بود و این ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی با نمایش خوب خود در این مسابقه برای تیم های دیگر آسیا خط و نشان کشید.
او افزود: همیشه در هر تورنمنتی اولین مسابقه اهمیت خاصی دارد. در این دوره از جام ملت های آسیا مشاهده کردیم کوچک ترین غفلت می تواند افسوس بزرگی را به همراه داشته باشد همان طور که استرالیا در میان تعجب همگان مغلوب اردن شد و شگفتی بزرگی رقم خورد.
جباری خاطرنشان ساخت: بازی هجومی تیم ملی قابل تحسین بود و آن ها نشان دادند برای جام ملت های آسیا در فاز حمله نیز برنامه های خاصی دارند و می توانند با استفاده از بازیکنان خوبی که در خط هافبک و حمله حضور دارند خطرناک و زهردار باشند.
پیشکسوت فوتبال ایران درباره بازی دوم ایران برابر ویتنام گفت: رقیب دوم ایران در جام ملت های آسیا فراتر از آن چیزی بود که تصور می کردیم و عملکرد بسیار خوبی مقابل عراق داشت و اگر کمی شانس با آن ها یار بود هرگز در این مسابقه شکست نمی خوردند.
او تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی باید بازی با یمن را فراموش کنند و به فکر بازی های بعدی باشند. ویتنام شاید روی کاغذ حریف چندان سختی برایمان نباشد اما باید توجه داشته باشیم این تیم در ضد حمله خطرناک است و اگر دست کمشان بگیریم ممکن است برایمان دردسرساز شود. هر چند پیش بینی می کنم بازهم ایران با قاطیعت به پیروزی و سه امتیاز کامل مسابقه برسد.
بازیکن اسبق تیم ملی با بیان این که دوست دارم تیم ملی ایران به طلسم 43 سال قهرمان نشدن ایران در جام ملت های آسیا پایان دهد اعلام کرد: آرزوی هر ایرانی است که تیم ملی کشورش در مهم ترین و بزرگ ترین تورنمنت ملی قاره آسیا به موفقیت برسد و من هم از صمیمیم قلب امیدوارم چنین اتفاق خوشایندی رخ داده و تیم ملی پیام آور شادی برای 70 میلیون ایرانی باشد.
کاپیتان پیشین استقلال درباره شرایط این تیم گفت: تا کنون استقلال در نیم فصل بازیکنی جذب نکرده است. این تیم به جذب 2 تا 3 بازیکن نیاز دارد تا در نیم فصل دوم لیگ و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد. استقلال شرایط خوبی دارد و وینفرد شفر هم زحمات زیادی می‌کشد اما در پست مهاجم، هافبک و مدافع به بازیکن نیاز دارید.
جباری در پایان گفت: امیدوارم حضور فرهاد مجیدی در استقلال مثبت باشد. فرهاد متعلق به باشگاه استقلال است و امیدوارم در این سمت جدید هم موفق باشد.
ورزشی ** م.ت**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش علي جباري تيم ملي فوتبال جام ملت هاي آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال یک جلسه مجروم و ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم اراک اعلام رای کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی با بررسی دقیق گزارش مسابقه و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی آرا مربوط به دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال را به شرح ذیل اعلام کرد:

باشگاه آلومینیوم اراک

تخلف: استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب و ورود تماشاگر به داخل زمین مسابقه

مستند: ماده ۸۶

تنبیهات :۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی+اجرای یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی موضوع دادنامه تعلیقی شماره ۲۰۶۹ پس از قطعیت دادنامه (قابل تجدیدنظر)

حامد بصیری (بازیکن آلومینیوم اراک)

تخلف: رفتار غیرورزشی؛ مستند: ماده ۶۴

تنبیهات :۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل اجرا_قطعی)

باشگاه استقلال

تخلف: استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب؛ مستند: ماده ۸۶

تنبیهات :۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

سید حسین حسینی (بازیکن استقلال)

تخلف: نقص اصول کلی رفتار و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه؛ مستند: مواد ۵۱ و ۵۵

تنبیهات: یک جلسه محرومیت که به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود +۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

محمد حسین مرادمند (بازیکن استقلال)

تخلف: بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه؛ مستند: ماده ۵۵

تنبیهات :۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • ژنرال سابق صهیونیستی: کاپیتان ها راه خود را گم کرده اند و کشتی در حال غرق شدن است
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • کاپیتان استقلال نقره داغ شد
  • کاپیتان استقلال رسماً محروم شد
  • عکس| کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد؟
  • کاپیتان استقلال یک جلسه مجروم و ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • حرکت باورنکردنی کاپیتان سابق استقلال
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس