Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@03:52:28 GMT

خبری خوش برای معلمان خرید خدمتی

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۶۱۲۱

معاون توسعه وزیر آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد : بیشتر مطالبات معلمان خرید خدمات تا پایان سال پرداخت شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، الهیا‌ر ترکمن البته گفت: اینکه چند ماه و چه مقدار پرداخت شود بستگی به نقدینگی خزانه دارد. معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تا بهمن سال گذشته مطالبات معلمان خرید خدمات تسویه شده است افزود: تلاش می‌کنیم حقوق این معلمان را مانند سرباز معلمان و نیروهای حق‌التدریس به روز و ماهیانه پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر 330 هزار دانش‌آموز از طریق طرح خرید خدمات تحصیل می کنند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: معلم خرید خدمتی مطالبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع ۳ هزار نفری معلمان در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود

فرشید قاسمی در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس با تبریک پیروزی ارزشمند سپاهیان اسلام در حمله به رژیم جعلی و منحوس اسرائیل اظهار کرد: به واسطه اهمیت موضوع معلم، جلسه شورای آموزش و پرورش استان با موافقت استاندار فارس به عنوان رئیس شورا تنها با یک موضوع یعنی تکریم مقام معلم برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: از سوی وزیر آموزش و پرورش محمد هادی ایمانیه؛ استاندار استان به عنوان رئیس ستاد هفته بزرگداشت مقام معلم دراستان انتخاب شده‌اند.

قاسمی در تشریح برخی مصوبات این جلسه افزود: تجلیل مدیران استانی دستگاه‌های مختلف از معلمان با حضور در مدارس و همچنین برگزاری مراسم تکریم توسط این مدیران برای معلمان دوران تحصیل خود ازمصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: تجمع ۳ هزار نفری معلمان در حرم شاهچراغ (ع) و برگزاری اردو‌های یک و دو هزار نفری در قالب اردو‌های راهیان‌نور و پیشرفت ویژه معلمان از جمله دیگر مصوبات این جلسه بود.

قاسمی همچنین گفت: اختصاص اوقاتی ویژه در ساعات اداری توسط مدیران دستگاه‌های دولتی استان به رفع مشکلات معلمان مراجعه کننده به این دستگاه‌ها از دیگر پیشنهادات این جلسه بود که قرار شد لیست اداراتی که معلمان بیشترین ارجاعات کاری را دارند تهیه و برای اجرا توسط استانداری به این دستگاه‌ها ابلاغ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: در این جلسه مصوب شد تا اگر دستگاه‌های دولتی قرار است خدماتی برای تکریم معلمان انجام دهند صرفا در روز و هفته بزرگداشت مقام معلم انجام نشود و در طول سال اجرایی باشد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس نیز در این جلسه با اشاره به مسئله هویت معلم، پیشنهاد ایجاد قرارگاه هویت‌افزایی مقام معلم با ریاست استاندار فارس و حضور مدیرکل آموزش و پرورش به عنوان معاون ارشد قرارگاه و سایر مسوولین ارشد استانی را ارائه داد که اعضا با آن موافقت کردند.

ایمان ایمانی‌فر با بیان اینکه آموزش و پرورش عظیم‌ترین دستگاه کشور است، اظهار کرد: ایجاد قرارگاه مذکور تلاش میدانی است برای تحقق سند تحول در مدارس که با تلاش معلمان محقق می‌شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس افزود: دانش‌آموزان در صورتی تمدن‌ساز خواهند بود که خوب تربیت شوند و هویت‌بخشی به معلم در این مسئله بسیار مهم است.

ایمانی‌فر ادامه داد: گسترش هدفمند مقام معلم و ایجاد گفتمان تکریم معلم ایجاد انگیزه در معلمان در دستور کار قرارگاه هویت‌افزایی مقام معلم قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • ۹۶ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا
  • پرداخت بیش از ۲میلیارد تومان از مطالبات زرشک کاران سربیشه
  • اجتماع ۳ هزار نفری معلمان در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود
  • خبر خوش آموزش و پرورش درباره حقوق معلمان
  • پرداخت ۱۹۵میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد
  • آموزش و پرورش به مشکلات معلمان مدارس استثنایی توجه کند
  • پیشنهاد دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره گزینش معلمان
  • از صندوق ذخیره فرهنگیان انتظار جدی برای تحقق شعار سال داریم