Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، گفت: ۲۲۰ ناشر از سراسر کشور ۳۴ هزار و ۲۷۸ عنوان از تازه های کتاب خود را در زمینه های مختلف در این نمایشگاه عرضه می کنند

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، با بیان این مطلب که ششمین نمایشگاه کتاب جنوب کرمان از ۲۲ لغایت۲۸دی‌ در حسینیه شهداء جیرفت برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه از سیصدو هفتاد و نهمین سری از نمایشگاه های استانی در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین اسحاقی، بیان داشت: ۲۲۰ناشر از سراسر کشور ۳۴ هزار و ۲۷۸ عنوان از تازه های کتاب خود را در زمینه‌های مختلف در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، در ادامه به حضور تعدادی از ناشران جنوب کرمان در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: ۴ ناشر و ۴ کتاب‌ فروشی در این نمایشگاه همکاری دارند و بن ‌های خرید کتاب که در این نمایشگاه توزیع می شوند، در این کتاب فروشی ها به مدت 2 هفته اعتبار دارند.

وی، اضافه کرد: در بخش فروش متمرکز کتاب‌های ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند، ۳۰ ناشر تازه های  کتاب آنها را عرضه می‌کنند.

اسحاقی، با اشاره به این مطلب که برای این نمایشگاه ۳ میلیارد ریال بن یارانه‌ای با تخفیف۲۰ درصدی در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: این بن های یارانه ای از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در بین بازدید کنندگان توزیع می‌شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، با بیان این مطلب که در کنار غرفه های عرضه کتاب، بخش جنبی نیز دایر است، به برخی از برنامه های بخش جنبی اشاره کرد و گفت: اجرای تئاتر خیابانی با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی، برگزاری نشست باستان‌شناسی، گردهمایی کانون‌های مساجد جنوب کرمان با موضوع کتاب، اجرای برنامه فرهنگی و هنری شهرستان‌های استان، اجرای موسیقی محلی، اجرای برنامه‌های ویژه برای کودکان و نوجوانان، اجرای شب شعر، برگزاری نشست تخصصی نهج‌البلاغه، تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقه کتابخوانی، برگزاری نشست تخصصی سبک زندگی و فضای مجازی، برنامه شبی در محضر قرآن کریم، رونمایی کتاب، نمایشگاه آثار عکاسان جیرفت با همکاری انجمن عکاسان شهرستان جیرفت، نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی شهرستان و نمایشگاه آثار خوشنویسی با همکاری انجمن خوشنویسان جیرفت و ایستگاه سرگرمی کودکان و نوجوانان از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای بخش جنبی این نمایشگاه است.

شایان ذکر است؛ ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر و ۱۶عصر الی ۲۰ شب پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی رفسنجانی حسن روحانی ایران اردبیل چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شیراز سالگرد مراجع و علماء مراجع رزمایش ناشر کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور

   

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عصر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تسلیت سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و شهادت حضرت حمزه سیدالشهداء (ع)، گفت: وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیاست گذاری، ساماندهی، نظارت و راهبری برنامه ملی و مذهبی در کشور است.

وی با بیان اینکه پاسداشت و گرامیداشت ایام الله ماموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از قبل از انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب تاکنون است، گفت: هویت انقلاب اسلامی را همین ایام‌الله شکل می‌دهد و گرامیداشت این ایام یعنی بزرگداشت انقلاب.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه گرامیداشت ایام‌الله از انحراف انقلاب جلوگیری می‌کند، ادامه داد: در طول سال  افز.ن بر 15 مراسم ملی سراسری در کشور برگزار می‌شود که  آخرین آن مراسم روز قدس بود که در 2776 نقطه از کشور مراسم راهپیمایی این روز برگزار شد.

وی با بیان اینکه در کنار برگزاری یک مراسم در کشور هزاران برنامه فرهنگی، تبلیغی و تبیینی برگزار می‌شود و مردم در اجرای آن مشارکت دارند، افزود: سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد را در پیش داریم که برنامه‌های آن در حال برنامه‌ریزی است.

موسی‌پور با اشاره به اینکه دهه کرامت نیز یکی دیگر از برنامه‌های مذهبی است که در آستانه ورود به آن هستیم و این دهه را شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه کرامت نامگذاری کرده است، گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در این ایام حتی در خارج از کشور هم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر نامگذاری شده است که هزاران برنامه جشن و سرور و تبلیغی و تبیینی درباره زندگی اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود، ادامه داد: اعیاد شعبانیه نیز از دیگر برنامه‌ها و از حرکت‌های جدیدی است که با کمک مردم شکل گرفته است و هر سال توسعه پیدا می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه به صحنه آوردن مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ماموریت دیگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، افزود: امروز می‌بینیم که مردم چگونه در اجتماعات حمایت از مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بعد از انجام عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی نخستین کشوری که اعلام حمایت کرد، ایران اسلامی بود، ادامه داد: چندین اجتماع و راهپیمایی بزرگ نیز در سطح کشور برگزار شد؛ همین اقدام در سایر کشورها نیز الگو شد و جمعه‌های خشم علیه رژیم غاصب صهیونیستی در سطح کشور به راه افتاد.

موسی‌پور با اشاره به اینکه بعضی مناسبت‌های استانی نیز مورد توجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور است که از جمله آن بزرگداشت 24 مهر در کرمان است، گفت: در این روز در زمان رژیم منحوس پهلوی مسجد جامع کرمان به آتش کشیده شد و تعدادی از مردم بی‌گناه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی نیز از ماموریت‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور است، افزود: در این راستا برنامه‌های تبیینی زیادی در کنار برنامه‌های مختلف ملی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: سال گذشته بودجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور 120 میلیارد تومان بوده است که شامل حقوق کارکنان و تهیه اقلام فرهنگی و برای برگزاری مراسم در کل کشور می‌شود.قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره تاخیر و تعلل چند ساله مسئولان استان کرمان و شهرداری در مورد ساخت سردیس امام خمینی (ره) جهت نصب در محل مسجد امام شهر کرمان و نیز ساخت و نصب المان قدس در شهر کرمان با توجه به کرمانی بودن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در راه آرمان قدس تلاش‌های زیادی کرد و به شهیدالقدس نیز معروف است، گفت: باید همکاری و پیگیری‌های لازم در این موارد صورت گیرد.

 

دیگر خبرها

  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»