Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، حجت اله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در دیدار با مدیر، روسا و همکاران امور بازرسی این بانک ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بانک توسعه تعاون با برخورداری از نیروهای جوان گام‌های موفقی به سمت اهداف و مأموریت‌های توسعه‌ای برداشته است و حضور فعالانه در طرح‌های ملی دولت باهدف ایجاد اشتغال، با تکیه‌بر نیروی انسانی پویا و شجاع به‌دست‌آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این رابطه افزود: همکاران بازرسی ضروری است با تکیه‌بر تجارب مفید و مطابق قوانین و ضوابط و مقررات جاری وبر اساس ارائه رهنمودها، مسیرهای صحیح جذب منابع سپرده‌ای و اعطای تسهیلات توسعه‌ای را به همکاران شعبه آموزش دهند.

مهدیان در این رابطه تصریح کرد: بانک توسعه تعاون به‌عنوان جوان‌ترین بانک دولتی، روند پیشرفت و تکامل خود را باهدف ایجاد اشتغال طی سال‌های اخیر به‌خوبی سپری نموده است و لازم است اقدامات احتیاطی انگیزه و شجاعت همکاران شعبه را برای اعطای تسهیلات توسعه‌ای و اشتغال تقویت نماید.

مهدیان وجود واحدهای نظارتی را عامل ماندگاری نهادهای مالی دانست و گفت: نقش نظارتی و مراقبتی واحدهای نظارتی در حفظ و ارتقای نهاد مالی انکارناپذیر است و اساساً گزارش‌های تحلیلی این واحدها مبنای بسیاری از تصمیمات راهبردی سازمان قرار می‌گیرد.

وی هوشمند سازی بازرسی در بانک توسعه تعاون را گامی روبه‌جلو دانست و افزود: روش‌های بازرسی طی دهه اخیر به تکامل گراییده است و بازرسی بانک باید همگام با پیشرفت‌های عملیات بانکی از روش‌های مبتنی بر فناوری‌های نوین در جهت ایفای مطلوب رسالت نظارتی خود بهره‌برداری نماید.

مهدیان ضمن قدردانی از تلاش‌های بازرسان در ادامه خاطرنشان کرد: توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های بانکی مستلزم انسجام، همدلی و هم‌افزایی همه واحدهای ستادی و صف در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های تعیین‌شده در چارچوب ضوابط و مقررات جاری است

گفتنی است در ابتدای این جلسه محمدمهدی احمدی مدیر امور بازرسی گزارشی از اقدامات این امور در خصوص بازرسی‌های ادواری شعب و واحدها، بازرسی‌های حضوری و الکترونیک، پیگیری ارجاعات نهادهای نظارتی ارائه نمود و همکاران این امور نیز ضمن بیان عملکرد و تجارب خود در حوزه بازرسی، مطالب تخصصی خود را با مدیرعامل بانک مطرح نمودند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ هزار پرونده تخلف اقتصادی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، گفت: بازرسان صمت در سال گذشته ۱۲ هزار و ۷۹ پرونده تخلف اقتصادی را به ارزش ۳۲هزار و ۲۴۸ میلیارد ریال تنظیم کردند. - اخبار استانها -

بخشعلی بیاتی قله‌زو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد، اظهار داشت: در سال 1402، بازرسین این اداره کل 91 هزار و 669 مورد بازرسی در سطح بازار استان انجام و در نتیجه آن 12 هزار و 79 پرونده تخلف تشکیل شد.

وی افزود: بازرسان صمت در سال گذشته، پرونده‌های تخلف اقتصادی را به ارزش 32 هزار و 248 میلیارد ریال تنظیم کردند.

بیاتی عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه، گران فروشی، عدم صدور صورتحساب ، حمل و نقل، نگهداری ، عرضه و فروش کالای قاچاق، عدم ارائه فاکتور خرید و تقلب مهمترین تخلف‌های صورت گرفته بود که توسط بازرسان مورد توجه و رسیدگی قرار گرفت.

معاون بازرسی صمت استان با بیان اینکه درصد تخلف‌یابی در بازرسی های انجام شده در استان 13 درصد بوده است تصریح کرد: در سال اخیر بیش از 14 هزار و 766 بازرسی در قالب گشت مشترک، مشترک با سایر دستگاه‌ها مرتبط با حوزه نظارت و بازرسی نظیر اداره کل تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد و غیره در استان انجام شده است.

وی ادامه داد: روند بازرسی و نظارت بر عرضه کالاها در بازار استان محدود به زمان و طرح‌های ویژه چون طرح نوروزی نیست و این کار به صورت مستمر با مشارکت بازرسان صمت ، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های متولی انجام و با متخلفان بر اساس قانون برخورد می‌شود، شهروندان نیز می‌توانند شکایت‌های خود را در این رابطه برای رسیدگی به سامانه 124 گزارش دهند.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا خواهد شد
  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • ۱۲ هزار پرونده تخلف اقتصادی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت مشتریان و کارکنان بانک مسکن
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • بازرسی از هزار و ۱۰۰ زمین بازی و تجهیزات تفریحی در البرز
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید