Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:42:56 GMT

3 گردشگر درگناوه دچار گازگرفتگی شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۶۷۹۶

3 گردشگر درگناوه دچار گازگرفتگی شدند

گناوه-ایرنا- رئیس اورژانس 115 گناوه گفت: سه گردشگر در ساحل این بندر دچار گازگرفتگی شدند که باحضور بموقع نیروهای این پایگاه نجات یافتند.

رضا شفیعی روز جمعه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این سه نفر که با هم نسبت خانوادگی داشتند پنجشنبه شب در پارک خور بندر گناوه چادر زده و برای گرم نگه داشتن خود آتش برپا کرده بودند که براثر انتشار گاز کربن در چادر دچار تنگی نفس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: بمحض اطلاع از این حادثه نیروهای اورژانس به محل اعزام و آنان را که 27، 30 و 35 ساله و مرد بودند، با عمل اکسیژن تراپی مداوا کردند.
رئیس اورژانس 115 گناوه گفت: سه گردشگر پس از مداوا با رضایت خود در محل ابراز داشتند که سلامتی خود را بازبافته و نیازی به اعزام به مرکز درمانی ندارند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط گردشگر پذیر جنوب کشور است.
6043/6164

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گازگرفتگي گردشگران ساحل گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس گفت: سه نفر از ۱۳ مصدوم حادثه در بخش تخصصی بستری بودند و مابقی مرخص شدند.

محمدجواد میرجلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: به دنبال اعلام حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس تهران در محور کمربندی مهریز در یزد کدهای اورژانس استان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس ۱۳ مسافر و دو راننده داشته است گفت: دو مصدوم از ۱۳ مصدوم این حادثه در محل حادثه درمان شدند و یازده مصدوم دیگر نیاز به انتقال به بیمارستان داشتند.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت تصریح کرد: ۷ مصدوم به بیمارستان شهید صدوقی و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون اعزام شدند.

میرجلیلی اظهار کرد: اکثر مصدومان مرخص شدند و یک نفر خانم و دو نفر آقا در بیمارستان تحت درمان بوده و بستری هستند که سیما ساعی با شکستگی ترقوه، تروما به سینه در بخش ارتوپدی، محمدرضا زهی با شکستگی زانو و بستری در بخش ارتوپدی و جعفر حسن زاده با شکستگی دنده در بخش جراحی بستری هستند.

کد خبر 745435

دیگر خبرها

  • مرگ تلخ ۲ مرد در مرند در داخل چادر مسافرتی
  • فوت و غرق شدگی کودک بر اثر آبگرفتگی در داراب
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس عازم تهران/ عکس