Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، طلسم تمرین نکردن تیم استقلال روز چهارشنبه با انجام دو جلسه تمرین در یک روز شکسته شد تا شاگردان شفر خود را برای برپایی اردوی آماده سازی در آنتالیا آماده کنند.

امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در اولین جلسه تمرین تیمش حضور یافت و در بین بازیکنان صحبت‌هایی کرد. وی بعد از آن که از حل شدن بخش بزرگی از مشکلات مالی باشگاه خبر داد و فرهاد مجیدی مربی جدید این تیم را هم از بهترین های تاریخ این باشگاه دانست، به تمجید از وینفرد شفر پرداخت و در بخشی از صحبت‌های خود شفر را بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فتحی در حالی چنین ادعایی را مطرح کرد که در تاریخ بیش از ۷۰ ساله باشگاه استقلال مربیانی مثل علی دانایی فرد، رایکوف، منصور پورحیدری، ناصر حجازی و  امیر قلعه نویی با کوله باری از افتخارات حضور دارند.

هرچند شفر فصل گذشته منشاء رقم خوردن اتفاقات خوبی برای باشگاه استقلال بود و یک قهرمانی در جام حذفی را هم برای این تیم به ارمغان آورد، اما عملکرد وی در فصل جاری راضی کننده نبود.

تنها یک سال حضور در یک باشگاه نمی تواند ملاک مناسبی جهت ارزیابی کلی و قضاوت بر عملکرد یک سرمربی و طرح چنین ادعای سنگینی باشد و سرپرست باشگاه استقلال برای این ادعا که شاید در راستای تقویت روحیه سرمربی تیمش بوده باشد، عجله به خرج داد.

قطعا با حضور مربیانی مثل دانایی فرد، پورحیدری، رایکوف، حجازی، قلعه نویی و... شفر حتی با اغراق هم نمی تواند بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال باشد.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان از سپاهان مخفی شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار که در روزهای گذشته در حضور تماشاگران خود به مصاف حریفان رفته بودند، حالا در آستانه بازی حساس با سپاهان پشت درهای بسته تمرین خواهند کرد.

ملوان اعلام کرده که روزهای پنج‌شنبه و جمعه، تماشاگران و خبرنگاران اجازه حضور در تمرین را نخواهند داشت تا بازیکنان و اعضای کادرفنی با تمرکز بیشتر و به دور از رسانه‌ها، کار خود را دنبال کنند.

این دیدار از آن جهت برای ملوان اهمیت مضاعفی دارد که در صورت شکست سپاهان امید بسیار زیادی برای کسب سهمیه آسیا به‌دست می‌آورد.

دیگر خبرها

  • ملوان از سپاهان مخفی شد
  • بزرگترین حمله پهپادی تاریخ + فیلم
  • زنده شدن خاطرات تلخ سرخ‌ها با دیدن این قاب
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین نمایشگاه پزشکی جنوب شرق آسیا
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد