Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سایت «laopinion» کلمبیا در گزارشی به جزئیات مذاکره کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا پرداخت و از سفر مسئولان این کشور به امارات برای نهایی کردن مذاکرات خبر داد.

این سایت نوشت: «کارلوس کی روش پرتغالی سرمربی تیم ملی ایران است که با این تیم در جام جهانی روسیه و جام ملت های آسیا حاضر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از رالی بین فدراسیون فوتبال کلمبیا و فیلپه اسکولاری، پاسخ منفی او به کلمبیا، نام کی روش برای هدایت این تیم را قوت بخشید.

قرارداد سرمربی سابق رئال مادرید و سرمربی فعلی ایران در پایان جام ملت های آسیا به اتمام می رسد. تعدادی از مسئولان کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال کلمبیا به امارات سفر کرده اند تا جزئیات مذاکره و قرارداد با کی روش را نهایی کنند.»

در ادامه این گزارش به سابقه کی روش با تیم های پرتغال و ایران و صعود به جام جهانی و همچنین عملکردش در تیم رئال مادرید پرداخته شده است.

«روبن هرناندز» بازیکن سابق کلمبیا که سابقه کار با کارلوس کی روش را دارد، او را یک مربی تاکتیکی و تکنسین فنی دانست و گفت: کی روش بازیکنانی را دوست دارد که کار گروهی انجام می دهند. می توانم بگویم او هجومی است ولی او نظم ساختارهای دفاعی را هم دنبال می کند. هرناندز معتقد است کی روش تکنسینی است که به کار فوتبال کلمبیا می آید.

«اسکار رنترو» روزنامه نگار کلمبیایی هم می گوید کی روش یک مربی با پرستیژ است که حضورش در تیم های مختلف بین المللی، اعتبارش را بالا برده است. وی گفت: فکر می کنم با دشواری هایی که انتخاب جانشین پکرمن دارد کی روش یک گزینه بسیار خوب و مدرن محسوب می شود.

سایت لااُپینین ادامه داده است: «اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، کی روش سرمربی تیم ملی کلمبیا می شود و در اولین گام، در بازی دوستانه با ژاپن در ماه مارس روی نیمکت تیم کلمبیا می نشیند.»

کد خبر 4509778

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کلمبیا جام ملت های آسیا 2019 امارات کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد

به گزارش فرارو و به نقل از  ایسنا، بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند. گل‌محمدی با تراکتور به توافق نهایی رسیده و اگر در جلسه امروز موانع موجود برطرف شود، این مربی به‌زودی قرارداد خود را به امضا می‌رساند.

 قرار است امروز جلسه‌ای برای حل موانع حضور گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر برگزار شود که تا درباره آینده فعالیت‌های این سرمربی تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد