Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ،   در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاههای کشور، ساعت یازده امروز یک دیدار به میزبانی سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد و پارس آرا شیراز ۲-یک مغلوب میهمانش پالایش نفت آبادان شد.

زارع مدیر تیم پارس آرا شیراز گفت: حق تیم ما در این دیدار به هیچ عنوان شکست نبود و حملات فراوانی را بازیکنان روی دروازه پالایش آبادان تدارک دیدند که به ثمر ننشست و یکی از گلهای حریف هم روی ضربه پنالتی بود که داور اشتباه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از عملکرد تیم در این فصل از رقابت ها رضایت کامل داریم چرا که با بازیکنانی در لیگ برتر حاضر شدیم که تجربه کافی را نداشتند اما بازی های خوبی را انجام دادند و إن شااله در فصل آینده حرف های بسیاری برای گفتن خواهند داشت.

بهاره رستم پور تک گل پارس آرا شیراز را در این مسابقه وارد دروازه پالایش نفت آبادان کرد و طناز آرمان و عاطفه آصفی زننده دو گل تیم میهمان بودند.

با انجام بازی های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور ، پارس آرا شیراز با ۱۹ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

انتهای پیام/س

پیروزی نماینده آبادان مقابل پارس آرا در لیگ برتر فوتسال بانوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت: مرد ۶۸ ساله ای که به دلیل تصادف دچار ضربه سر شده بود و نیاز به مراقبت‌های اورژانسی و پیشرفته داشت، با بالگرد اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال یافت.
لارستان در جنوب فارس و در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • رشد ۲ برابری تناژ بارگیری محمولات در راه‌آهن فارس
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟