Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه - ایرنا - رئیس هیات والیبال کرمانشاه گفت: با جدیت بحث میزبانی رقابت های والیبال قهرمانی آسیا- اقیانوسیه را پیگیری می کنیم تا شاهد برگزاری این رویداد مهم در کرمانشاه باشیم.

محمد منصوری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دیدارها و مذاکرات قبلی که با آقای داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس سابق فدراسیون والیبال داشتیم، وی از میزبانی کرمانشاه ابراز خرسندی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در تلاش هستیم به زودی همراه با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز دیداری با ایشان داشته باشیم و به معرفی ظرفیت های ورزش استان و امکانات موجود بپردازیم.
منصوری گفت: به جز کرمانشاه، استان البرز نیز تقاضای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا- اقیانوسیه را مطرح کرده است و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون والیبال پس از ارزیابی امکانات این 2 استان میزبان را انتخاب می کند.
رئیس هیات والیبال کرمانشاه گفت: استان البرز سالنی با ظرفیت چند هزار تماشاگر را ندارد اما کرمانشاه از 2 سالن حضرت امام (ره) و ولایت در دهکده المپیک که ظرفیت هر کدام آن ها بیش از پنج هزار نفر است، برخوردار و همین شانس میزبانی کرمانشاه را افزایش داده است.
وی گفت: سابقه خوب کرمانشاه در برگزاری رویدادهای مهم ملی، بین المللی و جهانی موضوع دیگری است که می تواند به استان برای کسب میزبانی مسابقات والیبال کمک کند.
منصوری تصریح کرد: بدون شک اگر استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و دیگر مسئولان استان پای کار باشند میزبانی به کرمانشاه می رسد و می تواینم شاهد برگزاری یکی از مهمترین رویدادهای والیبال باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در نشست خبری اخیر خود با اصحاب رسانه و در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص درخواست میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا - اقیانوسیه، گفته بود: صحبت هایی را در این خصوص شنیده ام اما به صورت رسمی هنوز درخواستی به این اداره کل برای پیگیری بحث میزبانی ارائه نشده است.
صابر رحیمی یادآور شده بود: با این حال با توجه به پتانسیل هایی که در استان داریم از این قضیه حمایت و آمادگی خود را برای برگزاری این رویداد مهم اعلام می کنم.
استان کرمانشاه تجربه میزبانی موفق مسابقات جام جهانی کشتی، برگزاری جشنواره جهانی سنگنوردی هر 2 سال یکبار و میزبانی مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی را در کارنامه دارد و بهمن امسال هم برای سومین بار این مسابقات بین المللی را میزبانی خواهد کرد.
در استان کرمانشاه بالغ بر 70 هزار ورزشکار سازمان یافته که 69 درصد آن ها را آقایان و 31 درصد را بانوان تشکیل می دهند، فعالیت می کنند.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال هيات واليبال كرمانشاه مسابقات آسيا اقيانوسيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۷۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.
سلیمی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های‌ آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • تایفون آمریکا در راه آسیا و اقیانوسیه(+عکس)
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم