Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:52:09 GMT

کی روش: تیم مغروری نیستیم

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۷۵۱۰

کی روش: تیم مغروری نیستیم

ابوظبی- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم مغروری نیستیم و به همه حریفان خود احترام می‌گذاریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به امارات؛ «کارلوس کی‌روش» امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ویتنام در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا گفت‌: تیم ما کاملا آماده است. تک تک بازیکنان آمادگی حضور در بازی را دارند و برای حضور در ترکیب اصلی می‌جنگند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پاسخ به این سوال که آیا ایران مقابل ویتنام هم مانند بازی با یمن برای یک پیروزی پرگل به میدان می‌رود؟ گفت: تفاوتی که بین ورزش فوتبال و صحنه تئاتر وجود دارد این است که در فوتبال باید رقابت کرد. در فوتبال شما حریفی را پیش‌رو دارید و آن آرزوهایی را که شما دارید، تیم حریف هم دارد و تلاش می‌کند تا به برد برسد. خانواده، دوستان و هوادارانی دارند که از آن‌ها حمایت می‌کنند. همان‌طور که در بازی‌های اول دیدم مسابقات بسیار دشواری را پیش‌رو داریم. تمام تیم‌ها بهم نزدیک هستند.
وی افزود: ویتنام کادر فنی خوب و بازیکنان صادق و متعهدی دارد. از اکتبر ۲۰۱۸ حدود ۱۳ بازی دوستانه و در یک ماه گذشته ۵ بازی دوستانه انجام داده اند. بازیکنان‌شان صادقانه در میدان می‌جنگند.
کی‌روش در پاسخ به این سوال که در این بازی به تفاضل گل فکر می‌کند؟ گفت: فکر نمی‌کنیم چون تیم مغروری نیستیم. تیم ما از افراد فروتن شکل گرفته است. همیشه به عنوان رهبر تیم سعی کرده ام یک سری از مسائل اصولی را در اختیار بازیکنانم قرار دهم. تلاش ما این بوده که مسائل پایه‌ای خصوصا از بعد شخصیتی را به بازیکنانم خوب بیاموزم. باید همیشه به حریف احترام گذاشت درغیر این صورت به آدم‌های مغرور تبدیل می‌شویم. تفکر ما این است حریف هم می‌خواهد فوتبال بازی کند و احترام کامل را برای حریف قائل هستیم.
او درباره حضور «نلو وینگدا» مربی پرتغالی در کنار تیم ملی ایران، اظهار داشت: در طول مربی‌گری‌ام همیشه تلاش کردم افراد لایق را کنار خودم بیاورم تا به تیم کمک کنند. در طول مربی‌گری دوستان و متحدینی در سراسر دنیا داشتم که همیشه به من کمک کردند. این دوستان در ۸ سال گذشته بدون هیچ چشم‌داشتی به من کمک کردند. این بار وینگادا به ما کمک خواهد کرد.
کی‌روش ادامه داد: از همین طریق بازی‌های دوستانه و اردوهای مختلف و استادیوم و هتل‌هایی برای تیم ملی هماهنگ می‌کنند. تیم ملی از نظر مالی با مشکلاتی روبه‌رو است و توقع این دوستان وفاداری و کمک به تیم بوده است مثل آقای دکتر کریک و نلو وینگادا.
وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم به موفقیت برسیم، همیشه به دو تیم احتیاج داریم. یک تیم موفق درون زمین و تیمی که از تیم درون زمین حمایت کند. خوشبختانه کادر و دستیاران بسیار متعهدی دارم که کارشان را به نحو احسن انجام داده‌اند. در کنار بازیکنانی مثل جواد نکونام در گذشته و مسعود شجاعی در حال حاضر که الگوی بازیکنان و رهبر میدان بوده‌اند. یک خانواده متحد هستیم و به غیر از خانواده شخصی‌ام این بهترین خانواده فوتبالی‌ام بوده است.
سرمربی تیم ملی در مورد بازی ویتنام برابر عراق گفت: بازی‌های ویتنام را از قبل پیگیری کرده‌ام مخصوصا بازی برابر عراق. این تیم درگروه ما یکی از مدعیان اصلی است. ویتنام با دیسیپلین و تمرکز بالا یک فوتبال بسیار مثبت ارائه دادند. مربی بسیار خوبی دارند که در گذشته با آقای گاس هیدینگ کار کرده‌اند. دیدن بازی ویتنام برابر عراق هشداری بود تا مقابل این تیم با تمرکز بالا ظاهر شویم.
کی روش در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا گفت: الان زمان مناسبی برای مطرح کردن این صحبت‌ها نیست. وظیفه‌ای دارم و باید تا بی‌نهایت تمرکز و انگیزه‌ام را در بازی مقابل عراق و ویتنام نشان دهم. الان زمانی نیست که در مورد مساله‌ای فکر کنم یا تمرکزم را برای مسائل دیگری بگذارم.
سرمربی تیم ملی ادامه داد: تنها مطلبی که از آن مطمئن هستیم مسوولان فوتبال ایران با نظارت وزرات ورزش از ماه جولای به بعد نخواستند ماندن من طولانی‌تر شود ولی در حال وظیفه دشوار و بینهایت را پیش‌رو داریم آن هم بازی‌هایی است که باید انجام دهیم. با تمرکز بالا هم روی این مساله فکر می‌کنیم و تاکید می‌کنم یکی از قوی‌ترین خانواده‌های فوتبالی هستیم. از لحاظ اتحاد و همدلی که بین اعضای کادر و بازیکنان است، شرایط فوق‌العاده‌ای در تیم وجود دارد.
کارلوس کی‌روش افزود: مساله‌ی اصلی ما بازی برابر ویتنام است. صحبت در این رابطه بی‌احترامی به تیم ویتنام است. تنها مطلبی که مهم است بازی فردا ما برابر ویتنام است.
ورزشی **1828**9029**3783**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال جام ملت هاي آسيا كارلوس كي روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات‌ها تا سال 2030 با یکدیگر فوتبال بازی می‌کنند

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • به دنبال جنگ با ایران نیستیم؛ ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • ربات‌ها تا سال 2030 با یکدیگر فوتبال بازی می‌کنند
  • فوتسال جام ملت‌های ۲۰۲۴؛ برتری ویتنام مقابل چین
  • چین با پذیرش شکست مقابل ویتنام حذف شد
  • صهیونیست‌ها به جان هم افتادند/ دنبال جنگ با ایران نیستیم!
  • شبکه اسرائیلی از قول نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم!
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • دور دنیا به ‌صرف قهوه!
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم