Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: تعدادی از خانواده های اهالی روستای سعید آباد ساوجبلاغ، بخصوص کشاورزان، با امضا طومار پیوست ، خطاب به مسئولین کشور و مقامات استان البرز، نسبت به ملی اعلام کردن منازل، باغات و اراضی کشاورزی خود و نیز احضار آنان برای تحویل مایملک خود به منابع طبیعی ، اعتراض کردند .

این کشاورزان می گویند : اساساً رای کمیسیون ماده ٥٦ و یا هر نوع مستند قانونی ملی دیگری وجود ندارد و سابقاً شعبه پنجم حقوقی هشتگرد، بموجب رای قطعی، این اراضی را غیر ملی و ادعای اداره منابع طبیعی را کلاً مردود دانسته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان مدعی هستند ؛ حتی جلسه هیات نظارت ماده ٣٣، که اقدام به ملی کردن نموده است ، بجای ٤ نفر با ٣ نفر تشکیل شده و این نظریه تاکنون ثبت نشده و فاقد مشخصات ثبتی و ابلاغ قانونی است.

این خانواده های کشاورز خواستار دخالت مقامات و سازمان‌های ذیربط برای حل مشکل و رفع نگرانی خانواده های مستضعف شهید پرور و ولایت مدار خود، از طرق قانونی شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این دختر 18 ساله صیغه 100 هزار تومانی بود / مرجان دخترش را اختیار مردها گذاشت ! تجاوز به دختر 16 ساله توسط مرد بدنساز + عکس عکس سلطان بی سواد / این مرد کارخانه 10 هزار میلیاردی را 70 میلیارد از خصوصی سازی ایران خرید ! + جزئیات تیرباران یک معلم در قم + عکس قربانی پاره شدن طناب دار جوان اندیمشکی / روحانی مشهور این شهر چه کرد؟ + عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد بی آبرویی های تصویری از زهرا امیرابراهیمی و هلالی تا زیبا بروفه و شهریاری/خشونت اینستاگرامی! + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خانم آرایشگر پسر جوانی را کشت / این پسر فیلم خصوصی نامادری و پدرش را دیده بود! + عکس دفن جسد عاشق و معشوق معروف جنجال دوباره بر سر ریخته شدن روغن در جاده هراز شکایت بازیگر سرشناس سینما علیه غول تهیه کنندگی / او ادعای بی عفتی کرد+ عکس درخواست ناشایست معلم از دانش آموزش در کلاس نقاشی / او باید چه می کشید؟ + عکس اتفاقی عجیب در دنیای پزشکی / این زن دیگر صدای مردان را نمی شنود! فیلم / شکنجه دختران و پسران توسط سربازان صهیونیستی

منبع: رکنا

کلیدواژه: مستند استان البرز جهاد کشاورزی عکس کشاورزان ساوجبلاغ عکس زن فیلم دختر صبح جسد آب پسر ایران معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد در جهادکشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نشست هم اندیشی محمدعلی حاتمی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با رضا مختاری بازرس کل استان یزد درخصوص حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی برگزار شد.

حاتمی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، در این نشست بیان کرد: جهادکشاورزی یک نهاد انقلابی بوده و از مهمترین رسالت‌های آن حفظ اراضی کشاورزی در راستای افزایش تولید و اشتغالزایی در روستا‌ها است.

وی افزود: سعی کردیم هر گونه سوء استفاده از اراضی واگذاری را به حداقل برسانیم با این وجود گاه تخلفاتی مشاهده می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: عمده مسائل و مشکلات مردمی در جهادکشاورزی در حوزه امور اراضی بوده و ما در تلاشیم تا با برنامه ریزی‌های انجام شده درخصوص مرتفع شدن این موضوع گام‌های اساسی برداشته شود.

بازرس کل استان یزد، نیز خاطر نشان کرد: با وجود تمام مشکلات در بخش تولید به خصوص کشاورزی، هنر ما مدیران این است که با مدیریت صحیح مسئولیتمان ر به نحو احسن انجام دهیم.

مختاری ضمن اشاره به اینکه نظارت بر اجرای صحیح قانون و مقررات کشور از اولویت‌های سازمان بازرسی است، تصریح کرد: پیشگیری از تخلفات همیشه مقدمتر از برخورد و اصلاح است.

وی در پایان از استقرار تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد، به مدت دوماه در سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد
  • جهش تولید در بخش کشاورزی استان اتفاق خواهد افتاد
  • استقرار تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد در جهادکشاورزی
  • هوشمند سازی 13 گله شتر استان یزد
  • کشاورزان گیلانی برای دریافت سهمیه کود شیمایی خود اقدام کنند
  • برداشت ‌و خرید دانه کلزا توسط بخش خصوصی آغاز شد
  • اهمیت نقش پرندگان در کنترل آفات
  • اعلام وصول طرح قوانین نامعتبر در حوزه کشاورزی
  • خرید بیش از دوهزار تن گندم از کشاورزان جنوب سیستان و بلوچستان
  •  برخورد قانونی با چرای دام در عرصه‌های جنگلی و مرتعی شهربابک