Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،حجت‌الاسلام حکمتی نیک امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: خداوند بزرگ به همه ما ماموریت داده که در دنیا پاسبان و نگهبان خود باشیم، ولی انسان در این دنیا راه غیر مستقیم و راه انحرافی را در پیش گرفته و هیچ دلیلی هم برای این راه انحرافی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : همه ما از طرف خداوند ماموریت داریم که در مقام تهذیب نفس و اصلاح خود گام برداریم تا در روز رستاخیز وقتی که پرونده اعمال ما را باز کردن شاد و خوشحال باشیم .

حکمتی نیک  همچنین به بعضی از اتفاقات روز اشاره کرد و گفت:روز شنبه پنجم جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علی‌ها عقیله بنی هاشم و روز پرستار است شخصیت بزرگی که در تاریخ عاشورا نقش ارزشمندی را ایفا کرد.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه هر انقلاب معنوی دارای دو رکن اساسی خون و پیام است اظهار کرد: پیام عاشورا توسط حضرت زینب سلام الله علی‌ها و امام سجاد علیه السلام منتقل شد به طوری که امروز میلیون‌ها انسان در سراسر دنیا با تأسی از فرهنگ عاشورا و محرم ادامه دهنده راه امام حسین علیه السلام هستند که بخش عمده‌ای از این تفکر موجود ناشی از عملکرد حضرت زینب سلام الله  است که در مجلس یزید ماهیت شوم بنی امیه را تبیین کردند.

حجت‌الاسلام حکمتی نیک همچنین این روز را به محبین اهل بیت و جامعه پرستاری در سراسر ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.

امام جمعه موقت یاسوج با توجه به اعتراضات مردم فرانسه در روز‌های شنبه هر هفته گفت: مردم فرانسه روز‌های شنبه دراعتراض به نظام سرمایه داری و دولت مکرون در خیابان‌ها حضور پیدا می‌کنند و این اعتراضات تا الان حدود ده‌ها نفر کشته داشته و ۵هزار و۶۰۰ نفر نیز زندانی شدند.

حجت الاسلام حکمتی نیک افزود : دولت فرانسه از ۸۵ هزار پلیس ضد شورش و امنیتی برای سرکوب مردم استفاده می کند و حتی قانون مربوط به تظاهرات را برای سرکوب بیشتر و اعمال فشار بیشتر بر مردم تغییر داده است این اقدامات در کشوری هست که خود را مهد دموکراسی و دفاع از حقوق بشر می‌داند همه این اتفاق‌ها در سکوت مجامع بین المللی و رسانه‌های جهان در حال رخ دادن هست.

وی تصریح کرد :اگر کوچکترین اتفاقی در کشور ۸۰ میلیونی ایران اسلامی رخ دهد تمام رسانه‌های دنیا و فضای مجازی دست به دست هم می دهند و به میدان می‌آیند تا علیه کشور ایران اقدامی انجام دهند.

امام جمعه موقت یاسوج به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه از ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: وقتی مردم خود را برای ورود امام آماده می‌کردند و حمایت‌های دولت آمریکا از شاه هم به جایی نرسید شاه ترجیح داد که از ایران فرار کند.

حجت الاسلام حکمتی نیک با بیان اینکه ما در آستانه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم گفت:۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گذشته و کشور ما تبدیل به یک درخت تنومند شده است و در این مدت کشور‌های اروپایی و غربی با ما دشمنی  و جنگ ۸ ساله را بر ما تحمیل کردند، اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و ما همچنان پیروز هستیم و به راه خود ادامه می‌دهیم و البته این روند تقابل و دشمنی‌ها همچنان با ملت ایران وجود دارد.

وی افزود: از همه رسانه‌ها و دست اندرکاران کشور انتظار می‌رود که به تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی بپردازیم.

امام جمعه موقت یاسوج گفت:کشورما در عرصه معیشت و اقتصاد مشکلاتی دارد همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: اولویت نظام باید معیشت مردم باشد چراکه این مردم مستحق هرگونه خدمتی هستند مردم ما قابل مقایسه با مردم زمان امام علی نیستند چرا که مردم کشور ما مردمی انقلابی هستند و مسئولان باید در بین مردم حضور پیدا کنند و مشکلات را حل کنند انشالله با پیروزی از این گردنه هم عبور خواهیم کرد.

امام جمعه موقت یاسوج همچنین به اتفاق زشت و ناپسندی که در شهر یاسوج علیه رئیس کل دادگستری استان رخداد اشاره کرد و گفت: اتفاق از طرف هر کسی و با هر انگیزه‌ای که رخ داده محکوم است و از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهیم که این موضوع را پیگیری کنند و در اسرع وقت عاملین را دستگیری و احکام مقرر را صادر کنند.

انتهای پیام/غ 

تنومند شدن درخت انقلاب اسلامی

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه چهل سالگی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی ویکی از مهمترین موضوعاتی است که موجب استحکام خانواده و جامعه می‌ شود و از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش گفت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.

امام جمعه کیش افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.

وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

علیرضا بی نیاز
امام جمعه جزیره کیش

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور