Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام در گفتگو با خبر نگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: معدنی که در مسیر راه ارتباطی روستای عرب  رودبار وجود دارد باعث شده مقداری از زمین رانش پیدا کند و به پرتگاهی منجر شود ،اگر این قضیه ادامه پیدا کند احتمال است اسیب به جاده های اصلی وارد گردد و تردد در مسیر روستاها را با  مشکلات حادثه سازروبه رو سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمیان  افزود:لذا در این باره تقاضا کردبم دستگاها های متولی  نسبت به جلو گیری از برداشت بیش از حد این معدن اقدام نمایند تا منجر به خسارت احتمالی نگردد.

 

انتهای پیام/با

پرتگاه مسیر راه ارتباطی عرب رودبار باعث مشکلات تردد در این مسیرشده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است

به گزارش خبرنگار مهر، اسداله چراغی ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان با عنوان اینکه مردم کشورمان امروزه در زمینه‌های اقتصادی و معیشتی مشکلات زیادی دارند تصریح کرد: عمده ی این مشکلات بخاطر عملکرد نامناسب برخی مسئولان است.

وی با بیان اینکه جمعیت زیاد مددجویان دستگاه‌های حمایتی نشان دهنده مشکلات و نوعی بحران است تصریح کرد: رفع مشکلات چنین قشری نیازمند توسعه برنامه‌هایی همچون اشتغال آفرینی، آموزش و برنامه‌های زیربنایی است و ما در آینده از دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد برای پیشبرد بهتر چنین اموراتی حمایت و پشتیبانی قاطع خواهیم کرد.

منتخب شهرستانهای حوزه جنوب استان ایلام با بیان اینکه در شرایط کنونی کمیته امداد به عنوان دستگاهی که با ضعیف‌ترین قشر جامعه سر و کار دارد رسالت بسیار مهمی بر دوش دارد افزود: اقدامات این نهاد در استان ایلام در زمینه‌های گوناگون از جمله اشتغال، مسکن و خدمات حمایتی متنوع، قابل تحسین است.

چراغی تصریح کرد: داشتن عملکرد مناسب و اعداد و ارقام مستند نشان دهنده ی پویایی هر دستگاه بوده و هر دستگاهی که عملکرد ضعیف دارد نیازمند تحول است.

وی ادامه داد: توسعه استان ایلام به دور از مسائل شخصی و قبیله‌ای هدف مشترک منتخبین جدید مردم استان ایلام بوده و ما هر سه منتخب جدید در این زمینه عهد بستیم که توسعه استان اولویت اصلی مان باشد و خودم هم شخصاً فردی اجرایی و عملگرا هستم که به شدت مخالف دیدگاه‌های شعاری برای مدیران این استان هستم.

کد خبر 6085616

دیگر خبرها

  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد/ از تردد در مسیر‌های کوهستانی و رودخانه‌ها پرهیر کنید
  • تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است
  • خارج سازی مغرقه باری آبکوهی از سواحل جاسک
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد