Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@12:30:59 GMT

بودیمیر - علیپور؛ رقابت آقای گلی از اسپایر قطر

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۸۱۴۶

بودیمیر - علیپور؛ رقابت آقای گلی از اسپایر قطر

به نظر می رسد برانکو ایوانکوویچ در نیم فصل دوم زوج علی علیپور و ماریو بودیمیر را به صورت فیکس استفاده کند و دو مهاجم دیگر را روی نیمکت بنشاند.

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم پرسپولیس در کمپ اسپایر قطر به میانه راه نزدیک می شود. از امروز ماریو بودیمیر نیز به اردوی تیم پرسپولیس اضافه شد و حالا می توان ادعا کرد که فارغ از غیبت ملی پوشان، پرسپولیس با همین نفرات در نیم فصل دوم حاضر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دردوران محرومیت سرخپوشان پایتخت علی علیپور، گادوین منشا و در بعضی مسابقات سیامک نعمتی و محمد امین اسدی را در خط حمله داشتند و موفق شدند با حضور این بازیکنان آمار گلزنی قابل قبولی را ارائه کنند.

 

قرمزها در تابستان مهدی شریفی را جذب کردند و حالا او می تواند از نیم فصل دوم به میدان برود. با قرارگیری گادوین منشا در لیست فروش پیش بینی می شد برانکو روی شریفی به عنوان بازیکن اصلی حساب باز کند اما سرمربی پرسپولیس خیلی زود درخواست جذب سریع ماریو بودیمیر را صادر کرد و در صحبت هایش نیز به نوعی اعلام داشت که مهاجم کروات را برای استفاده در ترکیب اصلی می خواهد.

 

 

ماریو بودیمیر 193 سانتی متری که امروز در تمرین پرسپولیس حضور یافت، در نیم فصل دوم و با دفاعی تر شدن شکل تیم ها، می تواند در امر گلزنی پرسپولیسی ها را کمک کند. این مهاجم 32 ساله که حالا به پختگی کامل رسیده است، احتمالا زوج خط حمله تیم پرسپولیس را با علی علیپور تشکیل می دهد و پرسپولیسی ها باید امیدوار باشند زوج متشکل از مدافع عنوان آقای گلی و مهاجم سابق دیناموزاگرب بتواند برای چهارمین بار متوالی عنوان برترین خط حمله لیگ را برایشان به ارمغان بیاورد؛ هدفی که باتوجه به آمار گل زده سپاهان بسیار سخت به نظر می رسد.

 

 

در چنین شرایطی مهدی شریفی و محمد امین اسدی دو مهاجم ذخیره تیم پرسپولیس خواهند بود که برای رسیدن به ترکیب اصلی باید در تمرینات تلاش کنند و در فرصت های اندک خود را نشان دهند. شریفی که روزگاری در سپاهان عملکرد خوبی داشت، پس از پیوستن به تراکتورسازی دیگر نتوانست به فرم قبلی اش برسد و حالا امیدوار است با پیراهن شماره 10 پرسپولیس به روزهای اوج بازگردد و راه بازیکنانی نظیر محسن مسلمان را برود. اما نباید فراموش کرد که برانکو در نیم فصل دوم فرصت آزمون و خطا نخواهد داشت و سعی می کند با استفاده از بازیکنانی که به آن ها اعتماد بیشتری دارد، امتیازات را یکی پس از دیگری به دست بیاورد.

 

ماریو بودیمیر 32 ساله و علی علیپور 23 ساله هر دو مهاجمان هدف هستند. علیپور در لیگ های پانزدهم و شانزدهم پشت مهدی طارمی بازی می کرد و خیلی ها از عدم توفیق او در گلزنی شاکی بودند اما او در لیگ هفدهم و هجدهم نشان داد که در قامت مهاجم نوک نیز می تواند عنصر فوق العاده ای باشد. از آن طرف ماریو بودیمیر نیز با قد و قامتی بلند یک مهاجم نوک است و کمتر پیش آمده که در نقش مهاجم سایه ظاهر شود. حالا با حضور دو مهاجم نوک احتمالا برانکو تاکتیک خود را دست خوش تغییر خواهد کرد.

 

 

البته علی علیپور در این سال ها نشان داده که از پس هر وظیفه ای بر می آید و برایش مهم نیست که در چه پستی بازی کند یا چه نقشی را داشته باشد و اصولا موثر بودن را به سوپر استار بودن ترجیح می دهد. با این شرایط پرسپولیس دو کاندیدای جدی برای آقای گلی خواهد داشت؛ یکی سومین بازیکن جدول گلزنان لیگ ایران و دیگری مهاجمی که در 15 بازی نیم فصل اول لیگ کرواسی 7 گل زد و به نوعی در تعداد گل در نیم فصل اول با علی علیپور یکسان بود.

 

پرسپولیس تهران تمرینات پرسپولیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران تمرینات پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت جدید و جذاب پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس با سه گلی که به صنعت نفت در آبادان زد موقتاً به صدر جدول رفت و البته تفاضل گل این تیم هم بهتر از استقلال شد.

حالا استقلالی‌ها هم می‌دانند که باید حداقل در بعضی از بازی‌ها با تفاضل گل خوب رقبایشان را ببرند تا اگر در هفته پایانی کار به گل شماری کشید از رقیب دیرینه عقب نمانند. 

چند روز قبل سهیل مهدی صراحتاً اعلام کرد که گل زده در خانه حریف در بازی‌های رودر رو محاسبه نمی‌شود و در صورتی که هفته آخر امتیازات دو تیم مدعی قهرمانی مساوی شود تفاضل گل معیار انتخاب قهرمان رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود.

در همین راستا کادر فنی پرسپولیس از نتیجه‌ای که در آبادان حاصل شد کاملاً راضی به نظر می‌رسند و البته استقلالی‌ها هم امیدوارم بتوانند مقابل شمس آذر یا سایر رقبا با اختلاف بیش از یک گل برنده شوند.

حالا رقابت پرسپولیس و استقلال وارد فاز جدیدی شده و البته شاید همین رقابت باعث هیجان انگیزتر شدن و تهاجمی‌تر شدن بازی‌های آن‌ها شود که در نهایت می‌تواند اتفاق خوبی باشد.

گفتنی است استقلال هم در آبادان سه گل به صنعت نفت زده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • رقابت جدید و جذاب پرسپولیس و استقلال
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3
  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • پنالتی عجیبی که "بودیمیر" بازیکن اوساسونا در دقیقه ۹۷ خراب کرد (فیلم)