Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@18:10:41 GMT

فرار نافرجام یک مجرم در هرسین

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۸۲۴۰

فرار نافرجام یک مجرم در هرسین

نقشه فرار یک مجرم که قبل از تحویل به زندان کرمانشاه قصد فرار از دست پلیس را داشت با اقدام به موقع و شجاعانه یکی از کارکنان انتظامی استان البرز ناکام ماند.

سرهنگ همتعلی شکری فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی یکی از ماموران پلیس به سمت متهم، بلافاصله تیمی از ماموران شهرستان هرسین به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

وی ادامه داد: با حضور پلیس هرسین در صحنه و انجام تحقیق مشاهده شد یکی از پرسنل انتظامی استان البرز ماموریت پیدا کرده 2 مجرم که حکم آن ها توسط دستگاه قضائی قطعیت پیدا کرده بود تحویل زندان های نهاوند و کرمانشاه بدهد.
سرهنگ شکری تصریح کرد: این همکار انتظامی پس از آنکه مجرم اول را به زندان نهاوند تحویل می دهد به سمت کرمانشاه حرکت می کند تا مجرم دوم نیز تحویل دهد اما در مسیر صحنه - بیستون این فرد وانمود می کند که حالت تهوع داشته و نیاز به پیاده شدن از خودرو دارد.
فرمانده انتظامی هرسین افزود: پس از توقف خودرو در حاشیه جاده، ناگهان یک دستگاه پژو پارس با سه سرنشین (2 خانم و یک آقا) که همسر، دختر و داماد مجرم بودند به خودروی پلیس نزدیک و در فرصت مناسب اقدام به سوار کردن وی کرده و اقدام به فرار می کنند.
وی گفت: پس از فرار مجرم، همکار پلیس آنان را تعقیب و در ورودی شهر بیستون، پس از چند بار ایست دادن و بی توجهی راننده پژو پارس با استفاده از قانون بکار گیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی می کند که به همین دلیل خودروی حامل مجرم فراری متوقف و سرنشینان آن به صورت پیاده اقدام به فرار می کنند.
سرهنگ شکری خاطرنشان کرد: در این تعقیب و گریز مامور پلیس پس از شلیک چند تیر هوایی و خودداری از دستور ایست، به پای راست مجرم فراری شلیک و پس از زمین گیر شدن وی نسبت به دستگیری او و همسرش اقدام می کند.
رئیس پلیس شهرستان هرسین با بیان اینکه دختر و داماد مجرم موفق به فرار شده و تلاش برای دستگیری آن ها ادامه دارد، گفت: مجرم زخمی شده برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شده است.
وی در پایان با تقدیر از تلاش های بی وقفه همکار پلیس، گفت: هیچ مجرمی نمی تواند از چنگال قانون فرار کند و پلیس همواره آماده مقابله با چنین افرادی است./ ایرنا 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان

 به گزارش تابناک، سرهنگ علیرضا دلیری روز چهارشنبه اظهار کرد: همزمان با اعلام وقوع یک فقره  تیراندازی  و مجروحیت شهروند زاهدانی، بلافاصله تیم عملیاتی ماموران انتظامی با جدیت پیگیر موضوع شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه  پلیس  مشخص شد ۲ شرور با انگیزه اختلافات قبلی در سطح یکی از خیابان های شهر به سمت شهروند زاهدانی شلیک و وی از ناحیه پای چپ مصدوم و متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی تیم پلیس در این راستا خاطرنشان کرد: کمتر از ۲ ساعت ۲ شرور مسلح شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از متهمان کشف و ضبط شد.

منبع: رکنا
 

دیگر خبرها

  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • جلیل محبی: دولت رئیسی برای فرار از مسئولیت گشت ارشاد، آن را به گردن دولت خاتمی انداخت
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس
  • شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!