Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به نزدیک شدن به ۴۰ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان بخشی از دستاوردهای انقلاب پرداخت و اظهار داشت: در طول ۴۰ سال گذشته آنچه بیش از هر چیز برای ملت ایران مسلم و روشن شده، این است که آمریکا قابل اعتماد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: آمریکا و سرسپردگان آن از هیچ گزینه ای برای ضربه وارد کردن به نظام اسلامی ایران دریغ نکرده اند و از همه گزینه های نظامی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استفاده کرده اند.

امام جمعه یزد، جنگ تحمیلی، ترور شخصیت های بزرگ نظام، جنگ اقتصادی، جنگ روانی و تهاجم فرهنگی را از اقدامات آمریکا و هم پیمانان آن علیه ملت و نظام اسلامی ایران دانست و افزود: ملت ایران در برابر این هجمه ها سربلند بیرون آمده اند و جنگ تحمیلی با آن همه مضیغه و تنگنا را بدون تسلیم کردن حتی یک وجب از خاک میهن به دشمن، سپری کردند.

ناصری تاکید کرد: دولت آمریکا و حامیان او تنها به دنبال رسیدن به منافع خود هستند و هرگز دلسوز ملت ایران نبوده و نیستند.

وی تصریح کرد: این واقعیت وجود دارد که استکبار جهانی و حامیانش با هیچ یک از اهرم های فشار خود نتوانسته به اهدافش برسد و متحمل شکست‌های سختی شده است.

امام جمعه یزد اظهار داشت: دشمنی آمریکا همچنان در راستای جنگ اقتصادی و روانی ادامه دارد و برای خنثی کردن اهداف او باید با همکاری و بصیرت اقدام کرد.

ناصری ادامه داد: جوانان و مسئولان امر باید از این فضا برای تودهنی زدن به دشمنان نظام و انقلاب استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه ریزی هایی که برای برنامه های دهه فجر انجام می شود، افزود: مسئولان و دست اندرکاران امر مراقب باشند که این جشن ها در شأن انقلاب و مردم انقلابی یزد باشد.

ناصری بر ضرورت تبیین اهداف و آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: باید از ایام دهه فجر به عنوان یک فرصت در این زمینه استفاده کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد برخی از برنامه هایی که به عنوان برنامه فرهنگی در سطح استان اجرا شده است، تصریح کرد: برنامه اگر فرهنگی است، نباید مروج بی بند و باری باشد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"

در متن این پیام آمده است

به نام خدا

"اولین باری که دخالت نظامی در این مناطق انجام گرفت، سال ۱۳۵۹ بود که نیرو‌های آمریکایی به فرمان رئیس‌جمهور دموکرات، به قصد این‌که خود را به تهران برسانند، به طبس حمله نظامی کردند. البته از همان نیمه راه، جسد‌های سیاه شده و جزغاله شده شان برگشت! عجیب است! کشور عزیز و ملت بزرگ و منطقه تاریخی ما، آزمایشگاه چه تجربه‌های بزرگی است". رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

صحرای طبس در نیمه شب پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ شاهد یکی از وقایع بی نظیر در تاریخ مقاومت ملت‌های ستمدیده در برابر قلدری‌ها و زیاده خواهی‌های آمریکا بود؛ در این روز، حمله نظامی و دخالت آشکار آمریکا در امور داخلی ایران که با صرف هزینه‌های هنگفت طراحی شده بود، با امداد‌های غیبی خداوند در صحرای طبس به شکست انجامید و با هویدا شدن ماهیت سلطه گر و جنایت پیشه آمریکا، ضربه مهلکی به جایگاه و اقتدار سردمداران آمریکایی و رئیس جمهوری وقت آمریکا وارد شد.

این حادثه بزرگ که در متن آن دست یاری خداوند متعال و امداد‌های الهی برای حفظ انقلاب اسلامی و ملت ایران آشکار است، بیش از هر موضوعی بر مقوله پیمان‌شکنی، بی اعتمادی و خوی تجاوزگری هیأت حاکمه آمریکا تأکید داشته و لزوم هوشمندی نسبت به مکر و حیله شیطان بزرگ و طاغوت زمان را متذکر می‌شود.

گرامیداشت و یادآوری ماجرای رسوایی استکبار در میدان‌های مصاف با ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی از همان بدو پیروزی انقلاب تا این اواخر در ماجرای همراهی با اسرائیل غاصب، ضرورتی انکارناپذیر برای شناساندن چهره واقعی معاندانی است که در طول تاریخ، همواره برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند، اما به لطف حضرت باریتعالی و با اتحاد و همبستگی مردم همیشه در صحنه، هماره تجربه‌ای جز شکست عاید شان نشده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه هیمنه استکبار جهانی در صحرای طبس و همچنین یاد و خاطره سردار رشید اسلام "شهید محمد منتظر قائم"، موفقیت همگان را در نِیل به آرمان‌های بلند امام راحل عظیم الشأن (قدس الله نفسه الزکیه) در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله)، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

جواد قناعت

استاندار خراسان جنوبی

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • بهادری جهرمی: دولت پیگیر حقابه هیرمند بوده و خواهد بود/ توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان / تداوم برنامه‌های حمایتی دولت از کشاورزان در سال جاری / آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر