Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نمازجمعه ساری با محکوم کردن تهمت های ناروای آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: حمایت از تروریست ها و نقض حقوق بشتر توسط جمهوری اسلامی ایران، تهمتی ناراوا از سوی آمریکا است تا اعمال ننگینش را سرپوش گذارد.

وی با عنوان اینکه هیچگاه جنایات آمریکا و همدستانش نباید از خافظه مردم ایران حذف شود تصریح کرد: ملت آمریکا نیز باید حذف ترامپ از عرصه سیاست، تاریخ سرزمینشان را از دست این ملعون نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اظهار اینکه شهروندان و ملت بزرگ ایران نباید دچار فریب مظلوم نمایی شیطان بزرگ شوند یادآور شد: آمریکا همواره درصدد دسیسه چنینی علیه ملت و نظام اسلامی ایرانی است و آمریکا و اسرائیل دشمن درجه یک امت اسلامی محسوب می شوند.

امام جمعه ساری، با تاکید براینکه هیچ عاملی جز ناامیدی و جدایی ملت از نظام اسلامی نمی تواند خدشه ای به کشور وارد کند افزود: باید نعمت آزادی و امنیت کشورمان را قدر بدانیم و این موهبت مدیون مبارزات و جان فشانی هایی شهدایی از جنس نواب صفوفی ها است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت در پیش بودن جشن های پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مطمئنا آمریکا و همدستانش درصدد نیرنگ تازه ای برای انقلاب و نظام اسلامی هستند ولی تجربه نشان داده که مردم ایران بصیر و هوشیار هستند و توطئه های دشمنان با ولایتمداری و بصیرت مردم به شکست خواهد انجامید.

امام جمعه ساری، اسکان منافقین در خاک عراق را ترفندی از سوی آمریکا و ترامپ برشمرد و افزود: ملت ایران برابر این توطئه و ترفند با توکل به خدا و تبعیت از رهبری ایستادگی و مقاومت می کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • لغو مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان به حمله اسرائیل به مردم غزه
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • موضع امت اسلامی زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی