Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان؛محمد  بیرانوندی صبح جمعه  در آیین کلنگ زنی سالن چند منظوره ورزشی  منطقه ماسور خرم آباد که با حضور استاندار لرستان، مدیرکل ورزش وجوانان لرستان وجمعی دیگر از مسئولین استانی برگزارشده بود ،اظهار کرد:  زیرساختهای ورزشی یکی از مهمترین مطالبات منطقه ماسور است.

اوبااشاره به اینکه خودبنده متعلق به این منطقه هستم ،افزود: این دیار ورزشکاران قهرمانی همچون حامد امیری رادارد که سالیان سال است برروی ویلچر افتخارآفرینی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوندی تصریح کرد:به رغم پتانسیل های خوبی ک مردم منطقه جنوب شهرستان خرم آباد دررشته های مختلف ورزشی منجمله فوتبال، رزمی و... دارد ولی  فضاهای ورزشی کافی نیست.

او  اجرای این طرح را محبت دولتیان به مردم ماسور توصیف کرد ویادآوشد: بالاخره موفق شدیم با تلاشهای فراوان و با همت مسئولان ورزش این زمین را تغییر کاربری دهیم تا در فاز اول یک سالن توپی و چند منظوره دراینده نزدیک تحویل جوانان این منطقه دهیم.

این نماینده مجلس با بیان  اینکه سرگرم کردن جوانان به ورزش و تفریحات سالم می تواند، انرژی آنها رادرراه مثبت به کارگیری کند، گفت: امیداست مکانهای ورزشی دیگری مثل استخر، زمین فوتبال و سالنهای رزمی دربرنامه برای مردم منطقه باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انرژی تغییر کاربری زمین فوتبال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟

شهردار اصفهان در برنامه بی‌واسطه با مردم و دیدار چهره به چهره با شهروندان، تحت عنوان «مردم سلام» با شهروندان منطقه ۱۲ این کلان‌شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفدهمین برنامه «مردم سلام» به‌منظور دیدار با شهروندان منطقه ۱۲ شهرداری، چهارم اردیبهشت سال جاری پس از نماز مغرب و عشا در مسجد قبا واقع در ملک‌شهر، خیابان ۱۷ شهریور برگزار شد.

جهانگیری نخستین فردی بود که پشت تریبون رفت و مشکلات محله خود را اینگونه مطرح کرد

-خواستار تعیین تکلیف ۵_۶ پلاک بلاتکلیف در خیابان ناصر خسرو و صدور مجوزهای لازم برای ساخت‌وساز هستیم.

احمدیان از معتمدان محله ملک‌شهر مشکلات این منطقه را اینگونه بیان کرد:

- تعیین تکلیف زمین‌های بنیاد مستضعفان حدفاصل میدان شهید علیخانی تا خیابان مفتح ضروری است، زیرا با وزش باد، برای خانه‌ها تولید گرد و خاک می‌کند.

خلیلی از اهالی محله عاشق‌آباد در بیان بخشی از مشکلات این محله گفت:

-مسدود شدن مسیر رفت و آمد مردم این محله به خیابان امام خمینی (ره) موجب ایجاد ترافیک و افزایش طول مسیر شهروندان در منطقه شده است و باید برای خروجی محله عاشق آباد قبل از احداث متروی اصفهان-شاهین شهر فکری شود، زیرا در غیر این صورت پس از آن مشکلات بسیاری به‌وجود می‌آورد.

- به‌تازگی از کشاورزان منطقه برای فنس‌کشی زمین‌هایشان به ازای هر متر مربع مبلغ ۱۰۰ هزار تومان وجه دریافت می‌شود که این مبالغ در حد توان کشاورزان نیست.

-با توجه به نقش محله عاشق آباد در عصر صفویه، لازم است برای انتشار کتاب «عاشق‌آباد در عصر صفویه» حمایت لازم صورت گیرد.

امیرخانیان از شهرک کوثر نیز به گره‌های ترافیکی در منطقه ۱۲ اشاره کرد و از مشکلات محله خود چنین گفت:

-بازشدن انتهای محله عاشق‌آباد به سمت آزادگان از جمله راهکارها برای رفع مشکل ترافیکی در این محله است.

داوری از ایثارگران و فرهنگیان منطقه ۱۲ از مطالبات اهالی محله چنین گفت:

-حمایت شهرداری از مسابقات و برنامه‌های فرهنگی در سطح مدارس، افزایش ناوگان شهری با توجه به مهاجرپذیر بودن این منطقه و چاره‌اندیشی برای فاضلاب از جمله برنامه‌های ضروری در این منطقه است.

بختیاری یکی از نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج) درخواست‌های خود را اینگونه مطرح کرد:

ضمن قدردانی برایحمایت‌های صورت گرفته از برنامه‌های فرهنگی و مردمی، لازم است جلسات با معتمدان محلی ادامه پیدا کند.

شیرانی عضو هیئت امنای شهرک امیر کبیر خواستار موقوفه‌ای برای مسجد شهرک امیر کبیر شد.

یکی از اعضای بازارچه زنان بی‌سرپرست با اشاره به کمک‌های روحانیت منطقه در دایر شدن بازارچه برای زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست و بیماران اوتیسم درخواست‌های خود را اینگونه مطرح کرد:

- این بازارچه‌ها موقتی است، بنابراین ضرورت دارد زمینی برای برقراری نمایشگاه دائمی فروش محصولات آن‌ها و تمهیداتی برای افزایش همکاری اصناف با غرفه‌داران این بازارچه‌ها در نظر گرفته شود.

حسن‌پور از اهالی خیابان رباط سوم خواستار اصلاح روکش آسفالت کوچه‌های ۵۲ و ۵۳ شد.

همچنین تعدادی از حاضران از محله امیرالمومنین (ع) با اشاره به مشکلات عبور و مرور در این منطقه، تاکید داشتند که از ۲۵ سال پیش تاکنون قرار است خیابان ناصر خسرو تعریض شود، اما همچنان اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است؛ اگر اتفاقی برای منازل پیش آید خودروهای آتش‌نشانی و آمبولانس امکان حضور در این کوچه‌ها و خیابان‌ها را ندارند و لازم است تعریض خیابان ناصر خسرو به صورت جدی دنبال شود.

موضوع دیگر مورد تاکید آن‌ها ضرورت جمع‌آوری سگ‌های ولگرد بود.

سلطانی از فعالان فرهنگی منطقه ۱۲ نیز پیشنهاد احداث تقاطع غیر همسطح شرق به غرب در میدان شهید علیخانی را مطرح کرد.

به گزارش ایمنا، دیدار اهالی منطقه ۱۲ با شهردار اصفهان در مسجد قبای ملک شهر حدود سه ساعت به طول انجامید و پس از مطرح شدن خواسته شهروندان و پاسخ دلگرم‌کننده مدیران شهری، نخستین دور از برنامه «مردم سلام» با حضور پرشور شهروندان و مدیران شهری در این منطقه به پایان رسید.

کد خبر 747355

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد