Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@22:22:06 GMT

کمک به ترک سیگار با فندک هوشمند لبنانی

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۸۷۰۴

کمک به ترک سیگار با فندک هوشمند لبنانی

یک شرکت لبنانی فندکی هوشمند ساخته است که به ترک سیگار کمک می‌کند.

امروزه ابزارهای زیادی برای کمک به ترک سیگار وجود دارند که از میان آن‌ها می‌توان به تولید آدامس‌های ترک سیگار و ابزارهای چسبیدنی اشاره کرد.

در نمایشگاه CES امسال یک شرکت لبنانی به نام "Slighter" از فندک هوشمندی رونمایی کرده که راهی جدید برای ترک سیگار به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




این فندک از زمان روشن شدن خود آگاهی می‌یابد سپس برنامه‌ای را برای کاربر سیگاری خود شخصی‌سازی می‌کند.

با گذشت زمان، این فندک با هدف کاهش تعداد سیگارهای مصرفی روشن نمی‌شود و به مرور سبب ترک سیگار کاربر خود می‌شود.

کاربر این محصول می‌تواند اطلاعاتی که فندکش جمع‌آوری کرده را از طریق یک اپلیکیشن موبایل، با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارد تا آن‌ها به تشویق و حمایت از وی بپردازند.

یکی از نکات قابل توجه این اپلیکیشن این است که میزان پول ذخیره شده توسط فرد سیگاری بر اثر عدم مصرف سیگار را مشخص کرده و به نمایش درمی‌آورد.

این ویژگی سبب می‌شود کاربر با اراده‌ی بیشتری به سمت هدف خود حرکت کند.

بخش سخت‌افزاری این فندک نیز قابل توجه است. یک نوار فلزی در دستگیره آن قرار دارد که سبب می‌شود ظاهر آن جذاب‌تر بوده و وزن سبک‌تری نیز داشته باشد.

یک نمایشگر کوچک نیز مقابل فندک وجود دارد که تعداد روشن شدن فندک و اطلاعاتی دیگر را به نمایش می گذارد.

این اطلاعات به ترک سیگار کمک می‌کنند.

محصول نامبرده توسط دو موسسه فرانسوی پیشگیری از سرطان آزمایش بالینی شده و قیمت آن ۱۲۹ دلار تعیین شده است.

قیمت محصول ۱۲۹ دلار تعیین شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترک سیگار فندک نمایشگاه CES

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد هوشمند حریم شهر تهران در سال جدید

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران مهمترین اولویت سال ۱۴۰۳ این شرکت را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، مسعود رنجبریان پیرامون مهمترین اولویت‌های سال ۱۴۰۳ شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: ان‌شاءالله راه‌اندازی کامل سیستم هوشمند نه صرفا بحث دوربین البسه و خودرویی بلکه بحث رصد هوشمند حریم شهر تهران را در سال جاری داشته باشیم. کارها و ارتباط های خوبی برقرار شده است، با دانشگاه امام حسین(ع) در حال توافق‌های نهایی هستیم تا در سال ۱۴۰۳ رصد هزار و سیصد کیلومتری حریم شهر تهران را به صورت هوشمند انجام دهیم و ان‌شاءالله سطح تخلفات به شدت کاهش یابد.

وی درباره موضوع سد معبر در تهران هم اظهارکرد: طی کردن مسیر درگاه ملی مجوزها می‌تواند به شدت بحث سد معبر را کاهش بدهد. چون قرار است دستفروشان در جایگاه‌های مشخصی مستقر شوند. قرار نیست در تمام پیاده روها و خیابان‌ها باشند. قرار است در فضاهایی بروند که برای بازارچه‌های محلی اختصاص داده شده است. اگر این اتفاق بیفتد با زحمتی که شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران می‌کشد، اگر این ۵۰۰۰ دستفروشی که قبلا شناسایی کردند مجوزهایشان داده شود و همه کارهایش انجام بشود، فکر می‌کنم عمده دستفروشان در سطح شهر تهران ساماندهی شوند.

بر اساس گزارش سایت شهر، پیش‌تر مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران در مورد طرح  نصب دوربین بر روی لباس نیروهای شرکت حریم بان و شهربان و همچنین دوربین‌های خودرویی گفته بود که این طرح آزمایشی به صورت پایلوت در منطقه ۶ و ۷ و در دو ناحیه از اول اسفند سال ۱۴۰۲ آغاز شده است. در این دو ناحیه‌، دو اکیپ به دوربین خودرویی و دوربین البسه مجهز شده اند. طرح آزمایشی حدود دو ماه باید اجرا شود و همه ابعاد و مشکلات آن مشخص شود تا طرح اجرایی برای ۴۵۰ اکیپ خودرویی در سطح شهر تهران هم اجرایی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید سامانه هوشمند کشاورزی
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل
  • رصد هوشمند حریم شهر تهران در سال جدید
  • اگر صبح‌ها با این علائم از خواب بیدار می‌شوید، به پزشک مراجعه کنید
  • کاربران آیفون مراقب حملات فیشینگ جدید باشند
  • کاربردهای بالقوه بازخورد لمسی| انتقال حس مجازی به تجربه‌ای واقعی
  • سانسور کلمه «شهید» آزادی بیان میلیون‌ها کاربر را تحت تاثیر قرار داده است
  • گوگل چه چیز درباره ما می‌داند؟
  • ردیابی یک مجرم از طریق یوتیوب
  • از فندک تا یخ؛ فهرست مواد ممنوعه در ورزشگاه