Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بحران‌های تیم  استقلال در یک ماه گذشته آنقدر زیاد بوده که تمرکز سرپرست این باشگاه را بر هم زد. امیر حسین فتحی که تلاش زیادی برای خروج تیمش از بحران به خرج داد، سرانجام موفق شد بخشی از مشکلات مالی این باشگاه را حل کند تا جایی که هم تمرینات این تیم آغاز شود و هم اردوی خارج از کشور آنها برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحران‌های استقلال در این هفته‌ها آنقدر زیاد بود که تمرکز فتحی را گرفته و باعث شده بود وی در اعلام نام گروهی که قرار بود بخشی از مطالبات جباروف را پرداخت کند تا این بازیکن به استقلال بازگردد، عجله کند و مرتکب اشتباه شود.

سرپرست آبی‌ها بدون آن که از صحت ادعای گروهی که در فضای مجازی خود را خریدار باشگاه استقلال معرفی می‌کردند و یکبار هم در ابتدای فصل با وعده وعیدهای مالی و تو خالی خود باعث شدند تیام و جباروف حاضر به عقد قرارداد با این باشگاه نشوند اطمینان حاصل کند، از آنها بابت پرداخت بخشی از مطالبات جباروف تشکر کرد و حتی عنوان نمود برای برگزاری اردوی قطر هم این گروه به استقلال کمک می‌کند.

با گذشت چند روز از این اتفاق مشخص شد آنها همانند ابتدای فصل فقط وعده داده و به آن عمل نکرده‌اند و سرپرست باشگاه استقلال با اعلام مراتب تشکرش قبل از تایید صحت ادعای این افراد، قدری عجله به خرج داد.

حالا جباروف به اندازه کافی از بازگشت به استقلال دور شده و رسما اعلام کرده به جز مبلغی که از سوی باشگاه به حسابش واریز شده، دریافتی دیگری نداشته است. 

اردوی قطر آبی ها هم عملا منتفی شد و آنها به جای قطر، ترکیه را برای برپایی اردو انتخاب کردند تا این افراد در عملی نکردن وعده های بزرگ شان به باشگاه استقلال از ابتدای فصل تاکنون هت تریک کرده باشند. 

کد خبر 4509093 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: امیرحسین فتحی تیم فوتبال استقلال تهران سرور جباروف لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس

مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پیرو اطلاعیه‌های منتشرشده توسط سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه) در بازار پایه فرابورس آغاز شد تا به طور رسمی 85 درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.

صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد

در این مزایده قرار است 85 درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن و همچنین 85 درصد از سهام پرسپولیس به شش بانک؛ شهر،‌ ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار شود.

پیش از این صلاحیت خریداران سرخابی‌ها توسط سازمان بورس تأیید شده است و امروز مراحل انتقال سهام از وزارت ورزش به خریداران جدید انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم
  • رسمی؛ استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند
  • سفارش خریداران استقلال و پرسپولیس در فرابورس ثبت شد+ عکس
  • آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس
  • هشدار یک کارشناس امور نظامی: اتفاق اصفهان شاید عملیات فریب باشد/ «وعده صادق» نشان داد اسراییل آسیب پذیر است
  • درخواست مهم بورس از خریداران سرخابی (عکس)
  • تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
  • صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد