Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینیسیوس حالا به بازیکنی تبدیل شده که غیبتش در تمرینات برای هواداران نگران کننده است.

طرفداری - وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید نتوانست در تمرینات جمعه تیمش شرکت کرد.

به گزارش مارکا، رئال مادرید پس از پیروزی مقابل لگانس در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری، از امروز تمریناتش برای بازی روز یکشنبه در خانه بتیس در هفته نوزدهم لالیگا را از سر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمرین امروز وینیسیوس جونیور غایب بود. ظاهرا او به آنفولانزا مبتلا شده و دوران نقاهتش را سپری می‌کند. باید دید روند ریکاوری او چطور پیش می‌رود و آیا این وینگر برزیلی می‌تواند در تمرین فردا که آخرین جلسه پیش از بازی خواهد بود شرکت کند یا خیر.

در تمرین امروز کروس، آسنسیو، مارکوس یورنته، گرت بیل، تیبو کورتوا و ماریانو دیاز نیز همگی به صورت اختصاصی تمرین و ریکاوری کردند. البته اوضاع ماریانو بسیار بهتر است و او امروز هم درست مثل روز گذشته در بخشی از تمرینات گروهی شرکت کرد. کریستو نیز از تیم دوم فراخوانده شده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف بازی رفت دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی که با جذابیت زیادی همراه بود و با نتیجه ۳-۳ خاتمه یافت، در بازی برگشت بازیکنان هجومی دو تیم شب کم‌فروغی را پشت سر گذاشتند.

در خط حمله رئال مانند دیدار گذشته، رودریگو، وینیسیوس جونیور و جود بلینگام حضور داشتند. با اینکه رودریگو در ابتدای بازی موفق به گلزنی شد، اما در ادامه با توجه به سبک دفاعی تیم کارلو آنچلوتی، خط حمله رئال موقعیت‌های چندانی را به‌دست نیاورد.

علاوه‌بر این، وینیسیوس جونیور به خوبی توسط کایل واکر مهار شده بود و مدافع منچستر سیتی که به دلیل مصدومیت در بازی رفت حضور نداشت، در این دیدار مانع بزرگی برای ستاره برزیلی رئال بود.

شب وینیسیوس در وقت اضافه اول بدتر هم شد. در دقیقه ۱۰۲ او پس از جدال با واکر بر سر توپ دچار مصدومیت شد و نتوانست از جایش بلند شود. با توجه به خستگی او و وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش، کارلو آنچلوتی ترجیح داد او را از زمین خارج کند و لوکاس واسکز را به جایش به‌ زمین بفرستد.

دیگر خبرها

  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • تکرار اتقاقات سال گذشته؛ خبرنگاران اسپانیایی تمرین منچسترسیتی را از دست دادند
  • فوران خشم هواداران بارسلونا؛ از «دمبله حرام‌زاده» تا «وینیسیوس بمیر» + ویدیو
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال