Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:40:03 GMT

پیشنهاد 9 میلیون دلاری به دالیچ تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۸۸۳۲

پیشنهاد 9 میلیون دلاری به دالیچ تکذیب شد

سرمربی تیم ملی کرواسی و نایب قهرمان جام جهانی 2018 روسیه و یکی از مطرح ترین و جنجالی ترین چهره های حاضر در رقابت های جام ملت های آسیا حضورش در این قاره را تکذیب کرد.

به گزارش" ورزش سه"  زلاتکو دالیچ سرمربی تیم کرواسی یکی از اسامی است که از اولین روزهای جام ملت ها نامش در امارات شنیده می شود. او که با تیم ملی کشورش به مقام نایب قهرمانی جام جهانی رسیده با توجه به محوبیتی که در امارات دارد از همان ابتدا به عنوان جانشین آلبرتو زاکرونی نامش مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند فدراسیون فوتبال امارات این موضوع را تکذیب کرد اما انتشار عکسهای مشترک با دالیچ توسط برخی افراد سرشناس ورزش این کشور شایعه حضور دالیچ را پررنگ تر کرد.  


آخرین خبرها اما حاکی از آن بود که دالیچ با پیشنهاد 9 میلیون دلاری از سوی یکی از تیم های آسیایی مواجه شده است. ابتدا نام امارات مطرح شد اما بعد از آن قضیه کمی مبهم شده و عنوان شد که او برای قرارداد با یکی از تیم های آسیایی به جام ملت ها آمده است. یکی از نزدیکان دالیچ امروز اعلام کرده است که او به قراردادش با تیم ملی کرواسی پایبند است و قصد جدایی ندارد.


این فرد گفته است که تمامی اخبار درباره حضور دالیچ در یک تیم آسیایی کاملا شایعه است چرا که او بعد از جام جهانی قراردادش را با تیم ملی کرواسی تمدید کرده و برای فسخ قرارداد هر دو طرف قرار داد باید به توافق برسند ضمن این که تا الان هیچ پیشنهادی مطرح نشده است. او همچنین پیشنهاد 9 میلیون دلاری به دالیچ را نیز تکذیب کرد.

 

کرواسی امارات تیم ملی کرواسی زلاتکو دالیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کرواسی امارات تیم ملی کرواسی زلاتکو دالیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ فیلم| مراحل ساخت اتوبوس هیدروژنی در کارخانه میلیارد دلاری تویوتا

تین نیوز

امروزه دربسیاری از کشورهای توسعه یافته جهان صحبت از یک منبع پاک وسبز جدید بنام هیدروژن به میان می آید که توجه بسیاری ازکارشناسان وصاحب نظران دنیای انرژی های جایگزین وانرژی های پاک را به خود جلب کرده است.

به نحوی که بسیاری ازاین کارشناسان ،هیدروژن را کمک به صلح جهانی توصیف می کنند. 

در این ویدئو خط تولید اتوبوس پیشرفته درون شهری تویوتا را می بینید که با سوخت هیدروژن کار می کند و آلایندگی هم ندارد.

 

حجم ویدیو: 47.54M | مدت زمان ویدیو: 00:17:30 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • تکذیب حذف ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها
  • (ویدئو) لغو معافیت ۱۰ میلیارد دلاری ایران؟!
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی
  • هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود
  • کمک ۳۱۶ هزار دلاری اهالی سینما برای غزه
  • ◄ فیلم| مراحل ساخت اتوبوس هیدروژنی در کارخانه میلیارد دلاری تویوتا