Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارک هانگ سئو، سرمربی تیم ملی فوتبال ویتنام گفت که در بازی فردا با ایران به فکر پیروزی خواهند بود.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ویتنام از ساعت 14:30 فردا (شنبه - 22 دی ماه) در دور دوم بازی‌های گروه D جام ملت‌های آسیا 2019 در شهر ابوظبی به مصاف هم می‌روند.

پارک هانگ سئو، سرمربی کره‌ای تیم ملی فوتبال ویتنام، در نشست خبری پیش از بازی با ایران گفت: ایران از نظر تکنیکی و تاکتیکی تیم قدرتمندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس کی‌روش حدود 10 سال است که با ایران کار می‌کند و بدین‌خاطر استراتژی بسیار خوبی برای آماده‌سازی و بازی با حریفان خود دارند. شنیدم که کی‌روش، مربی باهوش، خلاق  و باتجربه‌ای است. زمانی هم که در تیم ملی کره‌جنوبی کار می‌کردم چیزهایی درباره ایران می‌دانستم. برای همه روشن است ایران قدرتمندترین تیم قاره آسیا به شمار می‌رود. ما هم تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را در بازی فردا به دست آوریم.

وی افزود: تیم ملی فوتبال ایران تجربه بیشتری از ویتنام دارد اما تیم تازه جوانی هستیم. تیمی که از فاکتورهای تمرکز و عزم بهره‌مند است و برابر ایران برای پیروزی و کسب سه امتیاز بازی می‌کنیم. باور دارم که می‌توانیم چالش بازی با ایران را به خوبی پشت سر بگذاریم. آماده این نبرد و تحمل فشارهای آن هستیم.

  منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایران و ویتنام پارک هانگ سئو تیم فوتبال ویتنام جام ملت های آسیا سرمربی ویتنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

محمدرضا سنگ‌سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در خصوص این دیدار گفت: خدا را شکر می کنم که به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود رسیدیم. ما برای هدف بزرگ‌تری به این جام آمدیم و گام به گام در این بازی‌ها پیش می‌رویم. هنوز ۲ جنگ دیگر برای ما باقی مانده است که باید به سلامت عبور کنیم.

او در خصوص دیدار بعدی تیم ملی در مرحله نیمه نهایی که با برنده بازی ازبکستان و ویتنام خواهد بود، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که چه تیمی به نیمه نهایی می‌آید. ما ایران هستیم و به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم. این برد را فراموش کردیم و روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم. سعی می‌کنیم تا تلاش و تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی بیاییم و ان‌شاالله بتوانیم یک بازی در شأن ملت ایران به نمایش بگذاریم.

کد خبر 6087883

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان